کد خبر: ۷۱۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
تعداد بازدید: ۳۶۴
تابش
عضو ناظر شورای عالی پول و اعتبار از افزایش سقف تسهیلات مسکن به‌ویژه برای جوانان، در آخرین جلسه این شورای‌عالی خبر داد.
افزایش تسهیلات مسکن بدون سپرده تا سقف ۱۰۰ میلیون تومانبه گزارش خبرداغ،محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست اخیر شورای‌عالی پول و اعتبار از افزایش سقف تسهیلات مسکن به‌ویژه برای جوانان در این جلسه خبر داد و گفت: در آخرین جلسه شورای‌عالی پول و اعتبار، موضوع افزایش سقف تسهیلات مسکن به‌ویژه برای جوانان به تصویب این شورای‌عالی رسید.

نماینده اصلاح‌طلب مردم اردکان یزد در مجلس شورای اسلامی همچنین اعلام کرد: رونق تولید و تامین مالی بخش مسکن و افزایش قدرت خرید خانواده‌ها به‌ویژه ارتقای سطح قدرت خرید زوج‌های جوان از نتایج مهم مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار است.

عضو ناظر شورای‌عالی پول و اعتبار ادامه داد: افزایش سقف تسهیلات بدون‌سپرده جعاله مسکن به ۲۰ میلیون تومان برای یک پلاک ثبتی توسط بانک‌های تجاری و بانک مسکن و همچنین اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده به زوجین تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای شهر تهران، ۸۰ میلیون تومان برای شهرهای بالای دویست هزار نفر جمعیت و ۶۰ میلیون تومان برای سایر مناطق شهری ازجمله دیگر مصوبات این نشست بود.

نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: با افزایش سقف تسهیلات بدون سپرده به زوجین با رعایت تعادل منابع و مصارف، زمینه افزایش قدرت خرید مسکن برای آن‌ها فراهم خواهد شد.

تابش در پایان تصریح کرد: همچنین با درخواست بانک توسعه تعاون جهت اعطای تسهیلات ساخت و خرید مسکن به تعاونی‌های مسکن، با رعایت ضوابط و مقررات بانکی، موافقت به عمل آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: