کد خبر: ۷۱۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۴۳
بانک دی در راستای افزایش ضریب امنیت بانکداری اینترنتی خود خدمات نوین ارائه داد.
خدمت نوین بانک دی در افزایش ضریب امنیت بانکداری الکترونیکبه گزارش خبرداغ  به نقل از روابط عمومی بانک دی، این بانک به منظور افزایش امنیت سامانه های بانکداری الکترونیک خود، با به روز رسانی هایی،خدمات نوین به مشتریان بانکداری الکترونیک، ارائه داد. بر این اساس، امکان ارسال پیامک به مشتری هنگام غیر فعال سازی و اعلام عدم تمایل به دریافت پیامک از طرف فرد، فراهم شده است.
 
هم چنین در شرایطی که مشتریان شماره تلفن همراهشان را در سامانه تغییر دهند ،به هر دو شماره تلفن همراه جدید و قدیم، پیامک اطلاع رسانی این تغییر ارسال می شود. بانکداری الکترونیک بانک دی، هم چنین در اقدامی نوین به امضاداران سپرده های حقوقی یا مشترک، هنگام ثبت درخواست در کارپوشه اینترنت بانک ، پیامک ارسال می کند.
 
به گفته محمد علی بخشی زاده- معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی- این اقدامات در راستای تکریم مشتریان و ایجاد بستر مناسب جهت برقراری امنیت در حساب های اینترنتی آن ها انجام شده اند .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: