کد خبر: ۷۱۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۳۷۶
قالیباف:
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: وقتی مردم به طرق مختلف از میدان خارج می‌شوند نتیجه استبداد پهلوی و رژیم منحوس پهلوی است.
وقتی مردم از میدان خارج شوند نتیجه استبداد پهلوی می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدباقر قالیباف در همایش انتخاباتی خود عنوان کرد:‌ سلام می‌کنم به همه کارگران زحمت‌کش در حقیقت امروز متعلق به این قشر جامعه‌مان است در این ایام و شرایط حساس در ۲۹ اردیبهشت ملت تصمیم خواهد گرفت و سکان مدیریت کشور را در دست خواهد گرفت. در چند شب قبل اشاره کردم این روزها واقعیت‌های تلخ و شیرین زیاد می‌بینیم. واقعیت‌های شیرین ما این است که کشور ما یک کشور ثروتمند است. این را همه دنیا می‌گویند همه ملت این را می‌دانند.

او افزود: ما نیروی انسانی جوان داریم که تحصیل کرده هستند که رقابت می‌کنند با کشورهای صنعتی بزرگ دنیا کشوری هستیم که در تابستان و زمستان اختلاف دمایی ۳۰ و ۴۰ درجه داریم. مردم ما در زمستان در خوزستان هوای خوب دارند البته اگه ریزگردها بگذارند.

قالیباف گفت: چون جمعیت زیاد است ابتدا باید عذرخواهی کنم سعی می‌کنم فشرده چند نکته را عرض کنم به مناسبت این شرایط حساس در این ایامی که در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶این ملت تصمیم خواهد گرفت و سکان مدیریت اجرایی کشور را مشخص خواهد کرد لازم می‌دانم در این ارتباط نکاتی را عرضه بدارم. من چند شب قبل اشاره کردم که ما واقعیت های تلخ و شیرین در کشور زیاد می‌بینیم.

او خاطرنشان کرد: این‌ها ظرفیت‌های کشور ماست. اینها قوت‌های کشور ماست. وقتی این ظرفیت‌ها به درستی مدیریت نمی‌شوند. تاریخ را ببینید در مقاطعی که دولت‌های نالایق مانند قاجار سر کار هستند و چشم به خارج از کشور دارند و تکیه‌ای به مردم ندارند وقتی در آن دوره اشرافی‌گری و تنبلی و دوری از مردم روند دوره قاجار می‌شود هزینه را مردم باید بدهند. مردمی که این هزینه را با انقلاب مشروطیت دادند همه مردم به ویژه آذری‌ها و گیلانی‌ها دست به دست هم دادند تا به این ناکارآمدی پایان دهند وقتی مردم به طرق مختلف از میدان خارج می‌شوند نتیجه استبداد پهلوی و رژیم منحوس پهلوی است، رژیمی که هم به مردم ظلم کرد هم سرباز بی چون و چرای آمریکا بود.

شهردار تهران تاکید کرد: هزینه این را باید این ملت و مردم بدهند. امام مهربانی‌ها و محرومان این مرد بزرگ الهی که جز برای خدا سخن نگفت و جز برای خدا گامی بر نداشت محبت او در دل یکایک مردم افتاد و رابطه او را با مردم خداوند متعال مستحکم کرد انقلاب اسلامی اتفاق افتاد و ما همه با هم ۱۲ فروردین نظام مقدس جمهوری اسلامی را به صندوق رای ریختیم و از آن روز عهد ما این بود که  مردم در سرنوشت خود دخیل باشند و در عرصه‌های مختلف تصمیم گیر باشند .

او یادآور شد: مردم شهید دادند و جنگ را اداره کردند، نه تنها در میدان و مدیریت جنگ یک خمپاره هم محدودیت داشت ولی مردم و دانشگاه‌ها در کمتر از ۴ سال توانستند مهمات جبهه بسازند، طراحی مهندسی کنند، موشک بسازند و دشمن را مورد هدف قرار بدهند. دوران دفاع مقدس همه مردم به میدان آمدند و آن افتخار عظیم در بعد نظامی اتفاق افتاد به نحوی که یک متر از میهن اسلامی در اختیار دشمن قرار نگرفت. مردم مبارزه و مجاهدت کردند و با شهید دادن و مجروح دادن، ایستادگی کردند و جنگ را مدیریت کردند. اگر مردم نبودند، ارتش و سپاه قادر نبودند جنگ را اداره کنند چرا که مردم جنگ را اداره کردند.

قالیباف با اشاره به اینکه با این ظرفیت‌های مادی و معنوی چرا باید رکود باشد، گفت:‌ چرا باید بیکاری گریبان‌گیر خانواده‌ها باشد تا پدران شرمنده فرزندان باشند امروز فاصله بین یک جوان تا کارتن‌خواب شدند فقط یکسال است. امروز همه آمارها نشان می‌دهد ازدواج کاهش پیدا کرده است و طلاق افزایش کرده است فاصله بین یک زندگی شیرین تا فروپاشیدن آن دو سال است چرا؟

او تاکید کرد: مردم عزیز ما یک تعداد افراد فرصت‌طلب و منفعت‌طلب کسانی که می‌خواهند بیشترین سرمایه را ببرند بدون این که هیچ تلاشی بکننند فقط با نفوذ، تهدید و تطمیع کار را انجام می‌دهند که بیشترین منافع را ببرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: