کد خبر: ۷۱۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
تعداد بازدید: ۵۲۰
پوریا آذربایجانی کارگردان سینما به زودی سریال «نوار زرد» را کلید می زند.
پوریا آذربایجانی سریال پلیسی می سازدبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه بانی فیلم: پوریا آذربایجانی کارگردان سینما به زودی سریال «نوار زرد» را کلید می زند.
 


شنیده می شود که پوریا آذربایجانی کارگردان سینما در تدارک ساخت نخستین مجموعه تلویزیونی اش با عنوان «نوار زرد» است که با مشارکت ناجی هنر تولید خواهد شد. این مجموعه در این روزها مراحل پیش تولید، انتخاب لوکیشن و انتخاب بازیگر را پشت سر می گذارد.

«نوار زرد» که در ژانر پلیسی نوشته شده است و احتمالا در هفته ناجا روی آنتن یکی از شبکه های مختلف سیما خواهد رفت، به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته می شود. شفیعی هم اکنون سریال «سر دلبران» به کارگردانی محمد حسین لطیفی را هم در یزد مقابل دوربین دارد.

فیلمنامه مجموعه «نوار زرد» توسط کریم لک زاده به نگارش در آمده است و هم اکنون این مجموعه در مرحله انتخاب بازیگر و انتخاب لوکیشن است. اغلب لوکیشن های این مجموعه در تهران است. ضمن اینکه شنیده های خبرنگار بانی فیلم حاکی از آن است که امیر آقایی یکی از کاندیدهای نقش اصلی پلیس این مجموعه است که هنوز حضورش قطعی نشده است.

پوریا آذربایجانی پیش از این فیلم های سینمایی اروند، تجریش ناتمام، روایت های ناتمام و دوردست را ساخته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: