کد خبر: ۷۱۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۳۶۲
مدیر شعب استان فارس:
مختاری مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس با اشاره به عملکرد مثبت و دستاوردهای مطلوب شعب استان در سال ۹۵ بيان داشت: همکاران ساعي، پويا و متخصص اين بانک همواره با همت و از خود گذشتگي براي اعتلاء و پيشرفت بانك قرض الحسنه مهر ايران كوشش مي نمايند.
ارائه خدماتی بهینه و با کیفیت به مشتريان، سرلوحه کار بانک قرض الحسنه مهر ايران استبه گزارش خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، وي در رابطه با رقابت فزاينده در عرصه هاي مختلف اقتصادي و بانکي افزود : لزوم توجه به مشتريان و مديريت روابط با آنان سبب شده است تا کارکنان اين بانك در اقصي نقاط كشور ، بهترين خدمت را با بالاترين كيفيت به متقاضيان آن ارائه كنند.
مدیرشعب استان فارس ادامه داد: در این راستا همکاران ما در شعب استان نیز تلاش نموده اند تا با اهتمام در کار خود، نیازمندان واقعي جامعه را شناسايي و نسبت به رفع دغدغه هاي آنان در حوزه هاي مختلف همچون ازدواج جوانان، اشتغالزايي، حمايت از کارآفرينان، مسکن، درمان و غيره اقدامات موثري را انجام دهند.
مختاری تصریح کرد: با برنامه ریزی و فعاليت هاي مطلوب شعب استان فارس در سال ۹۵ ، خوشبختانه عملکرد شايسته اي در حوزه هاي جذب منابع ، کنترل مصارف و کاهش ميزان مطالبات صورت گرفته است كه در اين رابطه شعب والفجر- با رشد ۷۴/۳درصدي منابع و كاهش ۲۸/۹ درصدي مطالبات، فيروز آباد - با رشد ۷۵/۲ درصدي منابع و بهينه سازي نسبت مصارف به منابع از ۹۷ درصد به ۸۷/۷درصد ، غدير - با رشد ۴۰/۵ درصد منابع و بدون داشتن مطالبات ، نورآباد - با رشد ۶۱ درصدي منابع و كاهش ۲۱ درصدي نسبت مصارف به منابع و ميرزاي شيرازي - با جذب ۹۹ هزار ۲۶۲ ميليون ريال منابع در سال اول افتتاح و شروع به كار شعبه در رديف شعب برتر استان قرار گرفته اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: