کد خبر: ۷۱۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
تعداد بازدید: ۶۷۰
محمد باقر قالیباف "ساعت" را به عنوان نماد انتخاباتی خود انتخاب کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، محمد باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم امشب در برنامه گفت‌‌وگوی خبری نماد انتخاباتی خود را "ساعت" اعلام کرد.

وی در بخشی از این گفت‌وگو اعلام کرد:: دیگر حق نداریم 4 سال زمان دیگری را ببینیم به این شرایط دولتی که زمان را از دست داد. من در تمام زندگی‌ام همیشه مثل ساعت کار کرده‌ام. در این شهر تهران "کُرنومتر" زدم و با مردم قرار گذاشتم و سر قرارم ایستادم. باور کنید مردم عزیز 4 سال زمان کمی نیست. می‌توانیم در این چهار سال و این زمان پیش رو کشور را به جایی ببریم.

 پیشتر قالیباف به عنوان شهردار تهران بر روی پروژه‌های مهم این شهر همچون برج میلاد و بزرگراه امام علی(ع) که از گذشته تا دوره وی به بهره‌برداری نرسیده بود، با نصب کرنومتر در مدت زمان معینی آنها را افتتاح و راه‌اندازی کرد.

به نظر می‌رسد، نماد ساعت که محمد باقر قالیباف آن را به عنوان نما
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: