کد خبر: ۷۱۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
تعداد بازدید: ۳۲۳
عضو جبهه پایداری گفت: عده ای نیروهای انقلابی را به بهانه تندروی و افراطی بودن سرکوب می کنند و اگر انقلابی بودن افراطی گری و تندروی است پس من به افراطی گری افتخار می کنم.
رسایی: اگر انقلابی بودن تند روی است، من به افراطی گری افتخار می کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، حمید رسایی شنبه شب در گردهمایی ستادهای مرکزی و شهرستانی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی یکی از 6 نامزد دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری در حسینیه اعظم شهرکرد اظهار کرد: انتخابات بزرگترین نعمت انقلاب اسلامی ایران است که در 38سال گذشته از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

وی افزود: انتخابات رئیس جمهوری از اهمیت بیشتری در کشور برخورداراست و از بزرگترین نعمت های این انقلاب نیز در انتخابات 29 اردیبهشت ماه است.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: یکی از مهمترین وظیفه نیروهای انقلابی، زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه است و باید هر فرد به عنوان یک ستاد انتخاباتی دغدغه مشارکت حداکثری داشته باشند.

رسایی بیان کرد: در انتخابات رئیس جمهوری مردم در اقصا نقاط ایران با هر زبانی و از هر قومی شرکتت می کنند و این حضور همیشه باعث یاس دشمن شده اند.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: کسی که برای انتخابات رئیس جمهوری نامزد می شود اگر وعده ای انتخاباتی داد باید آن را عمل کند و نباید رسانه ها و روزنامه ها را متهم کند به اینکه حرف های او را تحریف می کنند و باید به قولی که به مردم داده است، عمل کند.

رسایی، یکی از ویژگی رئیس جمهوری اصلح را استکبار ستیزی عنوان کرد و گفت: یکی از ویژگی اصلی رئیس جمهوری انقلابی بودن است ومبارزه با اشرافی گری و رفاه طلبی است و رئیس جمهوری نمی تواند در برابر فساد نزدیکان خود سکوت کند.

وی با بیان اینکه مردم روحانیت اشرافی و رفاه طلب را دوست ندارند، گفت: ما رئیس جمهوری می خواهیم که جیب اش بسته ولی دهانش باز باشد ا در برابر فساد سکوت نکند و آن را توجیه نکند.
رسایی افزود: رئیس جمهوری باید استکبار سیتز باشد و از تهدید و تحریم ها نهراسد و موضوع انقلابی بودن دغدغه رئیس جمهوری باشد.

وی یادآورشد: عده ای نیروهای انقلابی را به بهانه تندروی و افراطی سرکوب می کنند و اگر انقلابی بودن افراطی گری و تندروی است پس من به افراطی گری افتخار می کنم .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: