کد خبر: ۷۱۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۳۰۳
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: امیدواریم روزی پرونده حمله به سفارت عربستان به انتها برسد و مشخص شود و عاملیت این حادثه با چه کسانی بوده و این افراد مجازات شوند تا دیگر به صورت خودسرانه افرادی دست به هر کاری در حوزه اماکن دیپلماتیک نزنند.
امیدواریم پرونده حمله به سفارت عربستان به انتها برسد/زیان این حادثه در حوزه سیاسی و اقتصادی بسیار زیاد بودبه گزارش خبرداغ ، بهرام قاسمی در پاسخ به سوال ایلنا در خصوص آخرین وضعیت پرونده حمله به سفارت عربستان، گفت: همانطور که مسئولان در مورد این تهاجم گفتند این امری مذموم و ناپسند بود و توسط مقامات عالی رتبه و وزارت خارجه محکوم شد و وزارت خارجه خواستار پیگیری جدی این موضوع بود. به هر حال بخشی از مشکلات در روابط ما با عربستان ناشی از این اقدام نسنجیده و خودسرانه بود که باید پیگیری می‌شد و نتیجه معلوم می‌شد.

قاسمی تاکید کرد: وزارت خارجه به عنوان مسئول سیاست خارجی و حفظ روابط با کشورها به ویژه کشورهای مسلمان و همسایه پیگیر مساله است و امیدواریم روزی این پرونده به انتها برسد و مشخص شود و عاملیت این حادثه با چه کسانی بوده و این افراد مجازات شوند تا دیگر به صورت خودسرانه افرادی دست به هر کاری در حوزه اماکن دیپلماتیک نزنند.

او ادامه داد: درباره آمار توریست‌ها که سازمان گردشگری داده باید بگویم این آمار معتبر است من در جایگاهی نیستیم که بگویم این آمار غلط است چون سازمان گردشگری این آمار را داده رقم درستی است ضرر و زیان این اقدام ناپسند در حوزه سیاسی و اقتصادی و منطقه‌ای بسیار زیاد بود که باید در جایی این مساله روشن شود و خاطیان مجازات شوند و اجازه ندهند این موضوع ضررهایی به ملت ایران برساند و همه باید مسئولیت خود را بفهمند و بدانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: