کد خبر: ۷۱۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۴۵۸
تحقیقات در دانشگاه جان هاپکینز نشان داده است که انجام ورزش و مصرف ویتامین D همراه با هم باعث افزایش سلامت قلب افراد می‌شود و احتمال سکته قلبی را کاهش می‌دهد.
سلامت قلب با ورزش و ویتامین Dبه گزارش خبرداغ  و به نقل از Science daily، انجام ورزش و مصرف ویتامین D هر دو می‌تواند به افزایش سلامت قلب کمک کند. محققان دانشگاه جان هاپکینز نشان دادند که مصرف ویتامین D و انجام ورزش هر دو با هم می‌تواند به سلامت قلب افراد کمک کند.

معمولا افراد فعالیت فیزیکی کمی دارند و ویتامین D بدن افراد زیادی نیز کم است. محققان معتقدند که مردم باید به انجام ورزش و دریافت ویتامین D تشویق شوند. افرادی که بیماری‌های مربوط به استخوان دارند و احساس افسردگی فصلی می‌کنند یا چاقی مفرط دارند باید میزان ویتامین D بدن خود را اندازه‌گیری کنند.

در صورتی که میزان ویتامین D بدن از طریق تغذیه و آفتاب تامین شود نیازی به دریافت مکمل های ویتامین D نیست.

میزان ورزش مورد نیاز برای هر فرد 150 ‌دقیقه در هفته‌ است که باید این مساله رعایت شود تا سلامت قلبی به وجود بیاید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: