کد خبر: ۷۱۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
تعداد بازدید: ۲۶۳
همایش زنان حامی روحانی؛
رییس ستاد زنان روحانی گفت: حضور شما می‌تواند دوم خرداد دیگری را بیافرینند که در آن خاتمی عزیز با رای و تلاش شما انتخاب شد و سرنوشت ملت را به گونه‌ای رقم زد و سربلندی ایران را آفرید.
بروجردی: حضور زنان و دختران در انتخابات می‌تواند دوم خرداد دیگری را بیافریندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، اشرف بروجردی در همایش زنان حامی روحانی گفت: امروز برای ساختن ایرانی سربلند و سرافزار این جا گردهم آمده‌ایم، ما باید تجربیات خود را به دست نسل جوان برسانیم، جوانانی پر شور  و  امیدوار که آینده‌ساز ایران هستند. از  همه مادران و دختران که حماسه می‌آفرینند تشکر می‌کنم.

او افزود: حضور شما می‌تواند دوم خرداد دیگری را بیافرینند که در آن خاتمی عزیز با رای و تلاش شما انتخاب شد و سرنوشت ملت را به گونه‌ای رقم زد و سربلندی ایران را آفرید. امروز هم با همان کوشش و تلاش رییس‌جمهوری را انتخابات می‌کنیم که برای ایران سربلندی و سرافرازی بیافریند. روحانی می‌تواند این راه ادامه دهد.

رییس ستاد زنان حامی روحانی گفت: اعتراف می‌کنم زمانی که به من این مسؤلیت را سپردند بر این باور قرار گرفتم که شاید بتوانم در جهت احقاق حق زنان تلاش اندکی داشته باشم. من به عنوان مادر و کسی که کوله‌باری طی ۳۸ سال به همراه خود دارم این تجربه را به نسل امروز  منتقل می‌کنم تا ایرانی سربلند داشته باشیم.

او ادامه داد: شما زنان و دختران با رای خود می‌توانید کاری کنید تا آیندگان به شما ببالند و نسلی فرهیخته، اندیشمند و اعتدال‌جو وجود داشته باشیم که با تفکر و دیدگاه برتر خودشان بتوانند برای همه کسانی که دل در گرو سر‌بلندی ایران  دارند برای اعتلای آن تلاش کنند.

بروجردی یادآور شد: از شما عزیزان می‌خواهم  با کوشش بیشتر و اندیشه والاتر در این مسیر گام بردارید می‌دانم تلخی‌ها بر جان شما نشسته اما شما ایران سربلند می‌خواهید. با حضور شما می‌توان این پیام را به رییس‌جمهور  برسانیم که می‌توان راه ادامه دهد.

او با تاکید بر اینکه آزادی فکر و اندیشه ایجاد فرصت برای بهرمندی از دیدگاه‌های روحانی است، گفت: اگر نگاهی به ۴ سالی بر ما گذشت داشته باشیم می‌بینیم مدیران ما چه تلاش‌هایی را انجام دادند و چه فرصت‌هایی در زمینه ایجاد اشتغال برای زنان آفریدند تا با مردان مساوی باشند. رشد و بالندگی در چهار سال دوره روحانی فراهم شد و راه را برای بهره‌مندی باز کرد.

رییس ستاد زنان روحانی گفت: کم نیستند دخترانی که در جای جای این سرزمین این فرصت برایشان  فراهم نبود، اما این فرصت و باور  با انتخاب روحانی ایجاد شد. اگر این انتخاب برتر را داشته باشیم دختر ایرانی می‌تواند. در حوزه علوم و دانش ، اشتغال و رفع آسیب‌های اجتماعی کسی صدای زنان و دختران را نمی‌شنید اما امروز صدای آن شنیده می‌شود. وقتی شما صدایتان همراه باهم به گوش مسئولان برسد شنیده خواهد شد. از همه مادران عزیز در خواست می‌کنم دخترانمان را باور کنیم و راه نیمه رفته را به تکامل برسانیم در ۲۹ اردیبهشت رای ما می‌تواند راه را روشن کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: