کد خبر: ۷۱۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۴۴۸
آخوندی درجمع وزیر راه و شهرسازی با اعلام پیشرفت ۸۳ درصدی قطعه یک آزادراه تهران- شمال از افتتاح آن در دولت یازدهم خبر داد و گفت: همزمان با آغاز قطعه یک و دو آزادراه تهران- شمال مذاکرات لازم برای سرمایه گذار و پیمانکار را با کمک بنیاد مستضعفان برای قطعه ۳ نیز داریم.
افتتاح قطعه یک آزادراه تهران- شمال در دولت یازدهمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که روز گذشته برای بازدید از چندین پروژه به استان مازندران سفر کرده بود، ضمن بازدید از پروژه آزادراه تهران- شمال در گفتگو با خبرنگاران، گفت: خوشبختانه در قطعه یک آزادراه تهران- شمال، ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی داریم و بر اساس وعده در دولت یازدهم، قطعه یک آزادراه تهران- شمال به افتتاح می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: برای قطعه ۲ ازاد راه تهران- شمال، یک تونل بسیار بلند به طول ۶۵۰۰ متر است که خوشبختانه تاج این تونل به هم وصل شده است و در واقع نخستین مرحله حفاری تونل به نتیجه رسید و انجام بقیه کار نیز در دست اقدام است.

آخوندی افزود: برای بقیه قطعات آزاد راه تهران- شمال، مناقصه‌های قطعه دوم برگزار شده و در همین ماه (اردیبهشت ماه۹۶) کار رسمی شروع فعالیت بقیه قطعات کارگاهی قطعه ۲ انجام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: همزمان با آغاز قطعه یک و دو آزادراه تهران- شمال مذاکرات لازم برای سرمایه‌گذار و پیمانکار را با کمک بنیاد مستضعفان برای قطعه ۳ نیز داریم.

وی تصریح کرد: امیدوارم این پروژه با سرعت و شتابی که گرفته، ان شاء‌الله بتواند به موقع در اختیار مردم ایران قرار بگیرد.

بازید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی گزارش خطا0
وب گردی

مشخص شدن جایگاه واقعی hobbit ها در درخت خانوادگی انسان ها

سرکه موثرترین ماده برای مبارزه با چربی بدن

فواید سیر در کاهش فشار خون بالا

سم زدایی بدن با این موادغذایی

پرواز تاکسی های پرنده اوبر بر فراز آسمان دوبی و تگزاس تا سال ۲۰۲۰

«فندک تب دار» اولین قطعه و موزیک ویدیوی فصل دوم سریال شهرزاد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: