کد خبر: ۷۱۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
تعداد بازدید: ۴۲۸
براری حرکت دوضرب را با مهار وزنه 206 کیلوگرمی آغاز کرد. براری در حرکت دوم 214 کیلوگرم را نیز بالای سر برد و در حرکت سوم وزنه 221 کیلوگرمی را با قدرت مهار کرد تا طلای دوضرب را تصاحب کند.براری در مجموع نیز با 398 کیلوگرم مدال طلای مجموع را بر گردن آویخت.ایران در صورت کسب دو مقام پنجمی و ششمی در دسته سنگین وزن، قهرمان امتیازی وزنه برداری آسیا خواهد بود.
رقابت های دسته 105 کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی آسیا با سه مدال طلای محمدرضا براری و برنز علی هاشمی به پایان رسید تا ایران در صورت کسب دو مقام پنجمی و ششمی در دسته سنگین وزن، قهرمان امتیازی وزنه برداری آسیا بشود.

به گزارش خبرداغ به نقل از تابناک،آخرین روز مسابقات وزنه برداری قهرمانی رده سنی بزرگسالان قاره آسیا در عشق آباد ترکمنستان امروز (شنبه 9 اردیبهشت) با برگزاری رقابت وزنه برداران اوزان 105 آغاز شد. در این وزن  محمدرضا براری و علی هاشمی نمایندگان ایران بودند که با سایر وزنه‌برداران دسته 105 کیلوگرم رقابت کردند.

 حرکت یک ضرب
در حرکت یک ضرب دسته 105 کیلوگرم ابتدا این علی هاشمی بود که روی تخته رفت و در حرکت نخست وزنه 165 کیلوگرمی را به راحتی بالای سر برد. هاشمی در حرکت دوم یک ضرب وزنه 171 کیلو را مهار کرد اما در حرکت سوم در مهار وزنه 177 کیلوگرم ناموفق بود تا با همان 171 کیلوگرم به کار خود در حرکت یک ضرب پایان دهد. هاشمی با ثبت این وزنه، در پایان حرکت ضرب چهارم شد.

محمدرضا براری شانس اول این دسته و قهرمان دوره قبلی رقابت‌ها، رقابت خود در حرکت یک ضرب را با وزنه 175 کیلوگرمی شروع کرد و در نهایت حیرت همگان آن را انداخت. براری در حرکت دوم نیز در مهار وزنه 176 کیلوگرم ناموفق بود تا در آستانه حذف شدن قرار بگیرد اما در نهایت در حرکت سوم وزنه 177 کیلوگرم را مهار کرد و به جدول رقابت ها بازگشت و مدال طلا را نیز از آن خود کرد.

ایران‌با3طلای‌براری‌درآستانه‌قهرمانی‌وزنه‌برداری‌آسیا

در رقابت‌های یک ضرب دسته 105 کیلوگرم و پس از براری، ایوان افرموف از ازبکستان با 175 کیلوگرم دوم شد و مدال نقره یک ضرب را تصاحب کرد و و موچیدا از ژاپن با ثبت وزنه‌ 172 کیلوگرمی رو سکوی سوم ایستاد و صاحب مدال برنز یک ضرب شد.

 حرکت دو ضرب
در حرکت دوضرب ابتدا علی هاشمی روی تخته آمد و در حرکت نخست وزنه 196 را مهار کرد. هاشمی در حرکت دوم وزنه 205 کیلویی را بالای سر برد. هاشمی در حرکت سوم دوضرب وزنه 213 کیلوگرمی را به رغم مصدومیت مهار کرد تا هر سه حرکت خود را با موفقیت انجام داده باشد و مدال برنز دوضرب را از آن خود کند.بدین ترتیب هاشمی با مجموع 384 کیلوگرم به کار خود در این دسته پایان داد تا مدال برنز مجموع را نیز تصاحب کرده باشد.

براری حرکت دوضرب را با مهار وزنه 206 کیلوگرمی آغاز کرد. براری در حرکت دوم 214 کیلوگرم را نیز بالای سر برد و در حرکت سوم وزنه 221 کیلوگرمی را با قدرت مهار کرد تا طلای دوضرب را تصاحب کند.براری در مجموع نیز با 398 کیلوگرم مدال طلای مجموع را بر گردن آویخت.

در حرکت دوضرب دسته 105 کیلوگرم سئو هوی یئوپ با مهار وزنه 220 کیلوگرمی مدال نقره را تصاحب کرد و با مجموع 390 کیلوگرم مدال نقره دوضرب را نیز بر گردن آویخت.کیانوش رستمی و جابر بهروزی با حضور در سالن عملکرد ملی‌پوشان را از نزدیک تماشا کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: