کد خبر: ۷۱۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۹
براساس دستور دکتر روحانی رئیس‌جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس، 25 باجه نمایندگی خدمات‌بانکی پست‌بانک استان قزوین مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
بهره‌برداری از 25 باجه خدمات‌بانکی پست‌بانک قزوین با حضور رئیس‌جمهوربه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: این باجه‌ها در سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان و همزمان با افتتاح سایر پروژه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور دکتر عمیدیان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیران کل شرکت‌های تابعه وزارت از جمله حمید مصلحی مدیر شعب پست‌بانک استان افتتاح گردید.
همچنین دکتر روحانی پس از بهره‌برداری از پروژه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت ارتباطات در رشد و توسعه کشور، اقدامات این وزارتخانه را در حوزه ICT موفق ارزیابی کرد.
گفتنی است: در این مراسم ۳۶۶ پروژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در قالب افتتاح 25 باجه خدمات بانکی پست‌بانک، واگذاری اینترنت پرسرعت به روستاها و پروژه‌های شرکت مخابرات با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: