کد خبر: ۷۱۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۱۹۳
در دیدار جابری‌انصاری و لاورنتیف صورت گرفت؛
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه عصر امروز با معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه دیدار کرد.
تبادل نظر ایران و روسیه درخصوص تحکیم آتش‌بس و تسهیل گفت‌وگوهای سیاسی برای پایان بحران سوریهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، الکساندر لاورنتیف، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه ظهر امروز با حسین جابری انصاری، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

این دیدار در ادامه رایزنی‌ها و همکاری‌های ایران و روسیه برای حل بحران سوریه، به ویژه در چارچوب روند آستانه انجام می‌شود.

در این دیدار، دو طرف ضمن بررسی آخرین تحولات سیاسی و میدانی سوریه، در خصوص راه‌های تحکیم و گسترش آتش‌بس و تسهیل گفت‌وگوهای سیاسی برای پایان بحران سوریه تبادل نظر کردند.

جابری انصاری و لاورنتیف همچنین مواضع دولت‌های درگیر بحران سوریه، روندها و چالش‌های جدید و همچنین آخرین تحولات در زمینه رویارویی با گروه‌های تروریستى را مورد بحث و بررسی قرار دارند.

این دیدار بیش از سه ساعت طول کشید و با ضیافت ناهار جابری انصاری به افتخار لاورنتیف و هیات همراه پایان یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: