کد خبر: ۷۱۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۸۹
محسن مسلمان یکی از بازیکنانی است که پرسپولیسی‌ها به دنبال حفظ او در تیم‌شان هستند.
هافبک پرسپولیس در یک جمع دوستانه: از سپاهان پیشنهاد دارممحسن مسلمان بدون شک یکی از تاثیرگزارترین بازیکنان پرسپولیس طی این دو فصل اخیر بوده و نقش بسیار زیادی در قهرمانی تیمش هم داشته است. او ریتم بازی پرسپولیس را در دست دارد و با گل‌ها و موقعیت‌هایی که می‌سازد به هجومی شدن تیمش کمک می‌کند.

 مسلمان که امسال دومین فصل حضورش در پرسپولیس را به طور متوالی می‌گذارند، هنوز یک فصل دیگر با قرمزها قرارداد دارد و به نظر اگر اتفاق خاصی نیفتاد فصل بعد هم در تهران و در جمع پرسپولیسی‌ها ماندنی خواهد شد. 

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ با این وجود روزنامه گل چاپ امروز از قول مسلمان در یک جمع دوستانه بین بازیکنان نوشته که این بازیکن از سپاهان پیشنهاد دارد. محسن فصل بسیار خوبی را با پرسپولیس پشت سر گذاشته و مورد تحسین اغلب کارشناسان واقع شده است. حالا باید دید با توجه به قرارداد یک ساله او با پرسپولیس آیا چنین پیشنهادی از سپاهان جدی است؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: