کد خبر: ۷۱۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
تعداد بازدید: ۶۵۳
رفیعی مطرح کرد؛
هافبک تیم پرسپولیس عنوان کرد:بنده به شخصه بابت اتفاق دیشب و حضور نداشتن هانی عزیز عذرخواهی میکنم.
اتفاقی که سیدجلال و طارمی را حسابی به هم ریخت!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سروش رفیعی درباره اتفاقات رخ داده در جشن قهرمانی پرسپولیس در مطلبی نوشت:


ابتدا باید تبریک صمیمانه بگویم به خانواده بزرگ پرسپولیس بابت قهرمانی مقتدرانه.تبریک به تمام آقایان و خانم های سرخ دل که با حمایتها و دعاهاشون قوت قلب و انگیزه بودند.تبریک به پیشکسوتهای محترم و بزرگ پرسپولیس که همیشه حمایتشون را نشان دادند.


بنده به شخصه بابت اتفاق دیشب و حضور نداشتن هانی عزیز عذرخواهی میکنم.این توجیه نیست،ولی باید شما هم اطلاع داشته باشید که واقعأ در این مساله بچه ها هیچ تقصیری ندارند و قبل از اهدای جام و هم بعد از اهدای جام تلاششون را برای حضور هانی انجام دادن که متاسفانه نشد که این مساله بعد از مراسم ناراحتی شدید سید جلال و مهدی را در بر داشت.


حتمأ بعد از بازگشت تیم از عمان انشاالله با دل شاد مراسم با شکوهی در کنار آرامگاه هادی عزیز انجام می شود و برای هانی جان هم جبران میکنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: