کد خبر: ۷۱۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۱۵۵
دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان می‌گوید امیدوار است تیمش به جایگاهی که اسحقاقش را دارد برسد.
رحمان احمدی: پیکان را به جایگاهش می‌رسانیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان می‌گوید امیدوار است تیمش به جایگاهی که اسحقاقش را دارد برسد.

 رحمان احمدی پس از پیروزی مقابل سیاه جامگان در مشهد اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم. سیاه جامگان تیم خوبی است. ما بعد از دو شکستی که داشتیم باید می‌توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا شرایط‌مان در جدول بهتر شود.

وی درباره دریافت گل از سیاه جامگان اظهار کرد: در ضربه ایستگاهی سیاه جامگان، مدافعان ما یار مستقیم‌شان را گم کردند و همین باعث شد دروازه ما باز شود. به هر حال هر دروازه‌بانی دوست دارد مدافعانش به خوبی عمل کنند و دروازه‌اش باز نشود.

احمدی درباره عملکرد پیکان در این فصل گفت: پیکان پس از مقطعی که به لیگ برتر می‌آمد و فصل بعد سقوط می‌کرد، این فصل ثبات خوبی گرفته و عملکرد خوبی داشته است. امیدوارم در دو بازی باقی مانده عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم تا پیکان را به جایگاهی که متعلق به آن هست برسانیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: