کد خبر: ۷۱۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۷
جابر انصاری بازیكن بی‌حاشیه استقلال بعد از مدت‌ها به تركیب ثابت آبی‌ها رسید.
این استقلال پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد/ پرسپولیس از ابتدای فصل خوب بودبه گزارش خبرداغ ، جابر كه حالا باید برای تقابل با تراكتورسازی به تبریز شهر خودش برگردد، در مورد شرایط فعلی استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرورزشی پاسخ می‌دهد.

 

* از بازی امروز مقابل تراكتورسازی شروع كنیم. فكر می‌كنی شكست در بازی رفت را جبران كنید؟

 

ما شرایط خوبی داریم و مدت‌هاست كه در لیگ برتر نباخته‌ایم البته فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی امیدوارم كه در زمین حریف نتیجه بگیریم. تراكتور هم تیم خوب و قابل احترامی است.

 

* فكر می‌كنی در نهایت استقلال نایب‌قهرمان شود؟

 

الان سرنوشت دست خودمان است و اگر در این بازی نتیجه بگیریم، شانس بالایی برای نایب‌قهرمانی خواهیم داشت.

 

* در مورد قهرمانی پرسپولیس چه نظری داری؟

 

پرسپولیس فصل را خیلی خوب شروع كرد. استقلال اما با توجه به اینكه با تغییرات زیادی مواجه شده بود، در ابتدای فصل ناهماهنگ بود و همین موضوع باعث شد تا امتیازهای حساسی را از دست بدهیم. درواقع فرق ما و پرسپولیس به نتایج ابتدای فصل برمی‌گردد. ما از لحاظ بازیكن خیلی بهتر بودیم ولی در نیم‌فصل چند بازیكن را از دست دادیم و البته نتوانستیم بازیكنی جذب كنیم. خدا را شكر الان شرایط تیم ما بهتر است و كار منصوریان برای انتخاب 11بازیكن همیشه سخت است.

 

* استقلال در فصل آینده می‌تواند قهرمان شود؟

 

به نظر من استقلال فصل آینده با این بازیكنان می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد.

 

* شرایط استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا چطور ارزیابی می‌كنی؟

 

ما وضعیت خوبی داریم و در بازی با الاهلی هم میزبان هستیم. امیدوارم با حمایت هواداران این بازی را ببریم و در نهایت به ‌عنوان تیم اول صعود كنیم.

 

* به نظر تو نماینده‌های ایران پتانسیل قهرمان شدن در آسیا را دارند؟

 

نمی‌توان گفت ندارند. الان در فوتبال فاصله‌ها بسیار كم شده است و معتقدم تیم‌های ایرانی پیشرفت كرده‌اند. امیدوارم هر چهار نماینده ایران نتایج خوبی بگیرند. به نظر من استقلال تیم خوبی دارد و حتی می‌توانم بگویم كه این تیم پتانسیل قهرمانی در آسیا را هم دارد. ما بازیكنان خوبی داریم و حتی می‌توانیم برای فصل بعد یك تیم قوی‌تر تشكیل بدهیم.

 

* شرایط فعلی خودت چطور است؟

 

خدا را شكر از لحاظ روحی و بدنی شرایط خوبی دارم و امیدوارم در سه بازی پایانی عملكرد خوبی داشته باشم. متأسفانه در بدترین زمان مصدوم شدم و همین باعث شد حدوداً 10 بازی را از دست بدهم اما الان وضعیت خوبی دارم. 

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: