کد خبر: ۷۱۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۹۰
بازیکن پرسپولیس اعتقاد دارد سرمربی این تیم از این بازیکن راضی است.
می‌خواهم فصل بعد هم برای پرسپولیس بازی کنم/ برانکو از من رضایت داردبه گزارش خبرداغ ، سامان نریمان‌جهان پس از پایان جشن قهرمانی سرخ‌پوشان گفت: توانستیم با پیروزی به مقام قهرمانی برسیم و این دو را یکی کردیم. خوشحالم پس از 9 سال، یک قهرمانی خوب به هواداران هدیه کردیم. ان شاءالله در ادامه راه در لیگ قهرمانان آسیا قدم خوبی برداریم و بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.

 

وی در این خصوص که در پرسپولیس خیلی بازی نمی‌کند، گفت: به عنوان یک بازیکن باید تلاش خود را کنم و خوب باشم. این دیگر به تصمیم سرمربی بستگی دارد. احساس می‌کنم اینکه کمی دیر به تیم اضافه شدم و زمانی به پرسپولیس آمدم که تیم شکل گرفته بود، یکی از دلایل اصلی این موضوع است. چند بار با او صحبت کردم و برداشت من این بود که برانکو از من راضی است.

 

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا در پرسپولیس خواهی ماند یا خیر، عنوان کرد: بله من می‌مانم، چون هنوز با پرسپولیس قرارداد دارم.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: