کد خبر: ۷۱۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۲۸۶
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: صداوسیما در عین حالی که دستاوردهای کلان نظام اعم از دولت و سایر نهادها را پوشش می‌دهد می‌تواند در جهت رپورتاژ نامزدی خاص نباشد.
نماینده خبرگان حامی رئیسی: صداوسیما دستاوردهای نظام را به‌عنوان دستاوردهای دولت معرف نکندبه گزارش خبرداغ ، آیت‌الله عباس کعبی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس، با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق و عدالت در آستانه انتخابات 96، تصریح کرد: نامه آقای رئیسی به آقای روحانی در جهت رعایت اخلاق انتخاباتی است و عدالت، انصاف و رعایت شئون روحانیت، فضا را به سمت مردم‌سالاری اسلامی و انتخاباتی به سبک جمهوری اسلامی هدایت می‌کند. 

وی افزود: متأسفانه این روش تبلیغ غربی که معمولاً گردش باطل ثروت و قدرت سازمان رأی را درست می‌کند و قدرت‌مداران هم سرمایه‌داران را به میدان می‌آورند و هم از رانت‌های قدرت استفاده می‌کنند، در غرب تاثیرگذار است.  آقای رئیسی با این نامه قصد تلطیف فضا را دارند و یک تذکر اخلاقی را دهند که میدان  انتخابات در قالب شئون روحانیت و انصاف و عدالت پیش رود. 

وی افزود: صداو سیما در عین حالی که دستاوردهای کلان نظام اعم از دولت و سایر نهادها را پوشش می‌دهد می‌تواند در جهت رپورتاژ نامزدی خاص نباشد. صدا و سیما باید رویکرد خود را تصحیح کند و کمیته انتخاباتی که تشکیل شده است به همه این موارد رسیدگی کند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، اخیرا برخی رسانه‌های وابسته‌های به نهادی خاص و مخالف دولت از افتتاح طرح‌های عمرانی و صنعتی توسط دولت برآشفته شده‌ و این طرح‌های را تبلیغات انتخاباتی می‌دانند و مدعی هستند که این پروژه‌ها دستاوردهای دولت احمدی‌نژاد است و دولت روحانی با دستاوردهای دولت احمدی‌نژاد عکس یادگاری می‌گیرد. نکته عجیب این است که این رسانه‌ها نمی‌گویند که اگر این طرح‌ها دستاوردهای دولت قبل است پس چرا آن دولت آن‌ها را از آن‌ها بهره‌برداری نکرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: