کد خبر: ۷۱۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۲۵۷
دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در چهارمین همایش سراسری مدیران وزارت این وزارتخانه و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه آن گفت: پست‌بانک‌ایران در راستای رسالت خود جهت خدمات‌رسانی به مناطق روستائی و محروم و تنها خرده‌بانکدار کشور بیش از 30درصد روستاهای کشور را تحت پوشش خدمات بانکی قرار داده است.
دکتر واعظی: پست‌بانک‌ایران بیش از 30درصد روستاهای کشور را تحت پوشش خدمات بانکی قرار داده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی ضمن بیان مطلب فوق گفت: این بانک نگاه ویژه‌ای به روستاها و مناطق کم‌برخوردار برای گسترش عدالت‌اجتماعی، کمک به تولید و اشتغال‌زائی دارد. البته این امر برای این بانک هزینه‌بَر است اما هرگز از خدمت‌رسانی دست بردار نخواهد بود.
واعظی ضمن اشاره به تغییر مأموریت پست‌بانک‌ایران به بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT اظهارداشت:‌ این بانک قابلیت‌های زیادی برای کمک به این حوزه و کسب‌و‌کارهای خرد روستائی دارد که خوشبختانه به درستی در این مسیر گام برداشته است.
همچنین واعظی در این همایش، گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و همچنین برنامه‌های تهیه شده ارائه کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: