کد خبر: ۷۱۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۱۸۱
ظریف در دیدار با رئیس جمهور گرجستان:
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای دیداری رسمی در گرجستان بسر می‌برد، عصر امروز با رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
ایران آماده گسترش و تعمیق روابط خود با گرجستان استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در این ملاقات گیورگی مارگولاشویلی، رئیس جمهور گرجستان گفت: در بیست و پنجمین سالگرد برقراری روابط ایران و گرجستان، این روابط دارای پیشرفت‌های بسیار خوبی بوده و ما مشتاق گسترش روابط در سطحی بالاتر از سطح موجود هستیم.
رئیس‌جمهور گرجستان با تمجید از فرهنگ غنی ایران گفت: فرهنگ ایران تاثیر زیادی در گرجستان دارد و لازم است همکاری‌های فرهنگی دو کشور نیز بیش از پیش تقویت شود. 
وزیر امور خارجه کشورمان هم ضمن تشکر از مهمانوازی دولت گرجستان گفت: مردم ایران و گرجستان ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند و جمهوری اسلامی ایران نیز آماده گسترش و تعمیق روابط خود با جمهوری گرجستان است. 
در ادامه دیدار طرفین همچنین در خصوص همکاری‌های تجاری، اقتصادی، بانکی، کشاورزی، تبادل زندانی‌ها، کریدور ترانزیتی خلیج فارس- دریای سیاه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: