کد خبر: ۷۱۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۱۸۵
وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به سخنان ضدروسی مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا گفت: مسکو اظهارات ترامپ و نه مشاور وی را ملاک عمل خود قرار خواهد داد.
لاوروف: ملاک ما برای روابط با آمریکا اظهارات ترامپ است نه مشاورشبه گزارش روسبالت، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه افزود: رئیس جمهور آمریکا گفته است که درصدد برقراری روابط خوب با فدراسیون روسیه است و ما هم برای چنین اقداماتی آماده هستیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، وی ادامه داد: مسکو بر اساس سخنان دونالد ترامپ مواضع خود را در برابر واشنگتن تنظیم می‌کند و ملاک اظهارات مشاور وی نیست.

پیشتر هربرت مک‌مستر، مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا در موضعی ضد روسی گفته بود، مواضع روسیه در اروپا و سوریه خرابکارانه است و مسکو در پیدایش داعش و بروز بحران در اروپا و جنگ در عراق مقصر است.

وی تاکید کرده بود که زمان صحبت سخت با روسیه فرا رسیده است.

هرچند پیش بینی می‌شد که با روی کار آمدن دونالد ترامپ و موضع گیری‌های وی در زمان انتخابات روابط واشنگتن - مسکو ارتقا یابد اما سخنان مقامات آمریکایی همچنان نشان دهنده موضع خصمانه آمریکا علیه روسیه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: