کد خبر: ۷۱۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴
تعداد بازدید: ۲۵۱
در حالی که برانکو ایوانکوویچ پس از بازی هفته گذشته پرسپولیس برابر الریان گفته بود که این آخرین باری است که مهدی طارمی در زمان مربی‌گری او ضربه پنالتی می‌زند، در نخستین بازی پس از این اظهار نظر، مهاجم قرمزها ضربه پنالتی سرخ‌پوشان را زد.
طارمی با دستور برانکو پنالتی زد؟به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، پس از پنالتی بحث برانگیز هفته گذشته مهدی طارمی برابر الریان قطر که باعث از دست رفتن دو امتیاز حساس برای سرخ‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا شده بود، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری اعلام کرد که این ضربه، آخرین پنالتی طارمی تا پایان مربی‌گری او در پرسپولیس خواهد بود اما کمتر از 5 روز از این اظهار نظر و در نخستین بازی پرسپولیس بعد از این تصمیم، امروز طارمی در دیدار برابر ماشین‌سازی ضربه پنالتی سرخ‌پوشان را به گل تبدیل کرد.

این در حالی است که هنگامی که طارمی توپ را بر روی نقطه پنالتی کاشت، تصاویر تلویزیونی چهره ناراحت برانکو را نشان می‌داد. این در حالی است که بعضی از نیمکت‌نشینان پرسپولیس در این صحنه خنده‌ای بر لب داشتند.

مشخص نیست که طارمی با اجازه برانکو این ضربه پنالتی را زده یا با تصمیمی شخصی حرف سرمربی‌اش را در کمتر از 5 روز نادیده گرفته است.

رقابت نزدیک طارمی با ساسان انصاری و گادوین منشا شاید دلیل این تصمیم بحث‌برانگیز باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: