کد خبر: ۷۱۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
تعداد بازدید: ۲۹۱
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: دیگر توصیه‌ای به رحمتی ندارم و در روابط شخصی افراد دخالت نمی‌کنم.
دیگر هیچ توصیه‌ای برای قلعه‌نویی و رحمتی ندارم!به گزارش خبرداغ،فرزاد حاتمی درمورد پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی مقابل صبای قم گفت: پس از مدتی ناکامی خوشبختانه موفق شدیم مقابل پدیده به پیروزی برسیم و شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

 

وی در مورد غیبت چند بازیکن تراکتورسازی و اینکه آیا پدیده به خاطر محرومان زیاد آنها حریف را دستِ‌کم نگرفته بودند، اظهار داشت: پدیده عملکرد خوبی مقابل ما ارائه کرد،‌ اصلاً حریف ضعیفی نبود. خودم جزو بازیکنانی بودم که در 3 مسابقه قبلی بازی نکردم. مقابل فولاد سرماخورده بودم، مقابل گسترش هم بازی نکردم و در دیدار مقابل صبا هم به دلیل کسالتی که داشتم، فقط 30 دقیقه به میدان رفتم. همان‌طور که می‌بینید همین حالا هم در حال سرفه کردن هستم و هنوز به بهبودی کامل نرسیده‌ام. در کل هرچند ما در مسابقه روز گذشته بازیکنان بزرگی مثل مهدی کیانی، ادینیو، سعید آقایی و جاسم کرار را نداشتیم اما تیم‌مانم جوانان بسیار خوبی دارد که می‌تواند نقش موفقی در میدان ایفا کند و همان‌طور که دیروز دیدید این اتفاق افتاد.

 

مهاجم تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا قهرمانی را از دست رفته می‌داند، تصریح کرد: احساسم این است که پرسپولیس خیلی به قهرمانی نزدیک شده و ما در 4 هفته گذشته که نتایج خوبی نگرفتیم، قهرمانی را از دست دادیم. در 4 هفته گذشته شرایط بازگشت به کورس را داشتیم، اما به دلیل داشتن محرومان و مصدومان زیاد نتوانستیم از فرصتی که به دست‌مان آمد استفاده کنیم.

 

وی در مورد اینکه آیا مسئله‌ای که بین او و قلعه‌نویی به وجود آمد حل شده است، گفت: دوست ندارم در این مورد صحبت کنم، ما همیشه رابطه شاگرد و معلمی را حفظ کرده‌ایم.

 

حاتمی در مورد اشتباهاتی که روز گذشته محمدرضا اخباری انجام می‌داد،‌ تصریح کرد: اخباری با وجود مصدومیت بازی می‌کند و او هم مثل دو،‌سه بازیکن مصدوم ما که در این شرایط به میدان می‌روند، رشادت می‌کند. اخباری از جان مایه می‌گذارد. این بازیکنان با وجود مصدومیت به میدان می‌روند و این شرایط می‌تواند حتی باعث شود سلامتی خود را به‌طور کامل از دست بدهند.

 

مهاجم تراکتورسازی در مورد دیدار مقابل استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: دیدار سختی پیش رو داریم. برنده این بازی می‌تواند به مقام نایب قهرمانی برسد. در همان اوایل فصل که استقلال نمی‌توانست نتیجه بگیرد، به همه می‌گفتم شرایط این‌طور باقی نمی‌ماند و استقلالِ علیرضا منصوریان نتایج خوبی خواهد گرفت. استقلال اکنون وضعیت خوبی دارد و فوتبال شادابی به نمایش می‌گذارد. ما هم در دیدار مقابل پدیده نشان دادیم می‌توانیم عملکرد خوبی ارائه کنیم و امیدواریم در این مسابقه بتوانیم نتایج قابل قبولی به دست بیاوریم.

 

وی در رابطه با توصیه‌ای که در دیدار رفت به مهدی رحمتی کرده بود و از او خواست قبل از بازی با دسته گل به سمت امیر قلعه‌نویی برود و آیا بازهم چنین پیشنهادی به او می‌دهد،‌ اظهار داشت: دیگر توصیه‌ای برای آنها ندارم. این مسائل مربوط به روابط شخصی است و دخالتی در آن نمی‌کنم.

 

حاتمی در پایان گفت:‌ بار دیگر از هواداران خوب تراکتورسازی بابت غیبتم در چند بازی اخیر عذرخواهی می‌کنم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در دیدارهای آینده بهترین عملکردم را داشته باشم.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: