کد خبر: ۷۱۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۴
در دیدار با نخست‌وزیر گرجستان مطرح شد:
سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس با نخست‌وزیر گرجستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
درخواست سفیر ایران برای تسریع در برقراری روابط بانکی بین تهران و تفلیسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، دو طرف در این دیدار در مورد روابط دوجانبه و اهمیت نقش دیپلماسی در تقویت همکاری بین دو کشور تبادل نظر کردند.

سیدجواد قوام‌شهیدی در این دیدار بر لزوم توسعه همکاری‌های دوجانبه در بخش‌های مختلف از جمله حمل و نقل، ترانزیت و کشاورزی تاکید کرد و با اشاره به علاقه‌مندی شرکت‌های ایرانی برای سرمایه‌گذاری در گرجستان و تسهیل موضوع روابط بانکی بین دو کشور، خواستار تسریع در برقراری روابط بانکی بین ایران و گرجستان شد.

گیورگی کویریکاشویلی با اشاره به سوابق فرهنگی، تاریخی جمهوری اسلامی ایران و گرجستان نسبت به گسترش روابط آتی دو کشور بعد از سفر خود به ایران و سفر محمدجواد ظریف به گرجستان، اظهار امیدواری کرد.

او با بیان اینکه سفر ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به گرجستان از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: نهایت تلاش خود را برای رفع مشکلات بانکی دو کشور انجام خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: