کد خبر: ۷۱۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۷
هاشمی‌طبا در نشست خبری:
معاون رییس دولت اصلاحات گفت که برای نام‌نویسی در انتخابات به هیچ یک از مراجع اصلاح‌طلبان مشورت نکرده و اولویت‌اش حفظ سرزمین ایران و اصلاح‌ کشاورزی است.
اولویت‌ام حفظ سرزمین ایران و اصلاح کشاورزی است/ با مراجع تصمیم‌گیری اصلاح‌طلبان مشورت نکردمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،  مصطفی‌هاشمی طبا پس از ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری گفت: هرچند که جناب آقای روحانی اقدامات موثر و بسیار منطقی و عاقلانه در راه رسیدن اهداف جمهوری اسلامی ایران انجام دادند اما بنده فکر می‌کنم اولویت‌های جمهوری اسلامی ایرانی امروز باید تجدید نظر شود و بر اساس آن اقدامات لازم انجام شود.

معاون رییس دولت اصلاحات اولویت‌هایی که باید به آن توجه کرد را حفظ سرزمین ایران و جمهوری اسلامی ایران و اصلاح کشاورزی کشور در راستای حفظ سرزمین ایران عنوان کرد و با تاکید بر رسیدگی به مردم محروم، گفت: باید هر چه زودتر حداقل‌هایی برای محرومان، بیماران، معلولان و خانواده‌های بی‌سرپرست فراهم شود تا به یک زندگی شرافتمندانه دست پیدا کنند.

او با اشاره به اهمیت مساله ایجاد اشتغال گفت:‌ حفظ و توسعه صنایع، رشد کشاورزی و از همه مهمتر توجه به گردشگری، امکان ایجاد شغل در کشور را به طور گسترده فراهم می‌سازد. سازوکار کسب‌وکار از طریق اصلاح قانون بانکی و تسهیل در امر تولید، کاهش سود بانکی و برخی اقدامات دیگر باید مد نظر قرار بگیرد.

هاشمی‌طبا با بیان اینکه برخی با دستاویز کردم کلمه "مردم" نسبت به بقای ایران تشکیک می‌کنند، اظهار کرد:  متاسفانه امروز افراد مختلف حتی کسانی که در داخل نظام هستند خود را اپوزیسیون جمهوری اسلامی مطرح می‌کنند. خدمات نظام و عموم دولت های جمهوری اسلامی را نادیده میگیرند. امیدوارم اگر مردم اعتماد کردند و براساس وظیفه‌ای که بنده داشتم و خودم را نامزد کردم،  بتوانم در زمینه اولویت‌هایم حرکت کنم. طبیعی است همه این کارها با طراحی، سیاست‌گذاری دولت، حرکت جهادی مردم صورت می‌گرید همان طور که رزمنده‌های ما با فدا کردن جان خودشان حفظ سرزمین را آوردند.

او در پاسخ به این سوال که اگر تایید صلاحیت شوید به نفع چه کسی کنار می‌کشید، گفت:  هیچ کس.

معاون رییس دولت اصلاحات در پاسخ به ایلنا در خصوص اینکه آیا حضور او رای اصلاح طلبان را نمی‌شکند گفت: من تحلیل خاصی در این خصوص ندارم.

هاشمی طبا در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا به عنوان نامزد پوششی آمده یا راجع به این موضوع با اصلاح‌طلبان صحبت کرده است، گفت: خیر با هیچ مراجع تصمیم گیری اصلاح‌طلبان حرف نزدم.

او در پاسخ به اینکه آیا سیاست‌هایش دنباله رو سیاست‌های روحانی هست یا خیر اظهار کرد: روحانی کارهای موثری از جمله سند برجام کرده است. اما اینکه حرکت دولت روحانی منطقی بوده دلیل نمی‌شود که اولویت‌های بهتر با مسئولیت بیشتر در دولت ایجاد نشود. من اولویت اولم حفظ سرزمین ایران و اصلاح کشاورزی ایران است.

هاشمی‌طبا در پاسخ به سوال دیگر ایلنا در خصوص اینکه از چه جریانی کاندیدا شده گفت: از جریان سید مصطفی هاشمی‌طبا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: