کد خبر: ۷۱۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۹۳
کارکنان بانک ملی ایران به منظور ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و ترویج حقوق شهروندی در حرکتی ابتکاری و خودجوش اقدام به راه‌اندازی کمپین‌های اجتماعی با موضوعات مختلف کرده‌اند.
کمپین‌ های خودجوش اجتماعی کارکنان بانک ملی ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این کمپین‌ها که با هشتگ #از_ خانواده_ بانک_ ملی_ ایران_ هستم صورت گرفته است، کارکنان این بانک در مناسبت‌های مختلف اجتماعی، عموم افراد جامعه را به انجام فعالیت‌های مثبت اجتماعی، فرهنگی و . . . تشویق و ترغیب می‌کنند . تا کنون 2 کمپین #نه_ به_ چهارشنبه‌_سوری_خطرناک و #کاری_نمی‌کنم_که_به_قانون_زمین_بر_بخورد در ارتباط با روز طبیعت در راستای این موضوع انجام شده که با اقبال عمومی مواجه شده است و گروه‌های مختلف جامعه با مشارکت در این کمپین‌ها حمایت خود را از این حرکت پسندیده اعلام کرده‌اند. 

صفحه رسمی مسئولیت های اجتماعی در سایت بانک www.bmi.ir
اینستاگرام https://instagram.com/bankmelli1307
تلگرام https://telegram.me/campaignbmi قابل مشاهده است.
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: