کد خبر: ۷۱۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
تعداد بازدید: ۴۷۳
رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: در پی تماس تلفنی به مرکز اورژانس گناوه مبنی بر سقوط یک زن در چاه آسانسور در یکی از ساختمانهای این شهر نیروی های پایگاه اورژانس شماره 2 در محل حاضر شدند.
مرگ زن 57 ساله در گناوه به خاطر سقوط در چاه آسانسوربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، دکتر علی زکی زاده افزود: نیرو های اورژانس وقتی به صحنه رسدند با بیماری بدحال روبرو شدند که دچار ترومای کامل ( ضربه به نقاط مختلف سر، اندام های مختلف و پاها شده است) و عملیات نجات شامل اکسیژن رسانی، نصب سرم، آتل بندی، کلار گردنی و پانسمان را انجام دادند.

وی ادامه داد: پس عملیات نجات فرد حادثه دیده به بیمارستان امیر المومنین(ع) گناوه منتقل شد که در این بیمارستان پس از عمل، آماده اعزام بود، اما با توجه به صدمات گوناگون و حال وخیم دچار ضعف علائم حیاتی شد و با وجود عملیات احیا در ساعت 2 بامداد روز جاری فوت کرد.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه ضمن تسلیت به خانواده فرد متوفی از مردم خواست در استفاده از آسانسور ها ایمنی کامل رعایت کنند و سرویس و ایمنی آسانسورها برای جلوگیری از چنین حوادثی انجام شود.

قدرت الله شاهین زاده رئیس اداره استاندارد گناوه هم گفت: بازرسان این اداره برای بررسی وضعیت آسانسور ساختمان محل وقوع حادثه و علت آن به محل اعزام شدند که بمحض مشخص شدن نتیجه، اعلام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: