کد خبر: ۷۱۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
تعداد بازدید: ۲۰۵
خوردبین؛
سرپرست تیم پرسپولیس گفت: «هنوز سه بازی لیگ قهرمانان آسیا باقیمانده که با کسب 9 امتیاز آن به صدرجدول هم می‌توان رسید.»
دوست داشتم رضاییان در پرسپولیس بماند ولی برانکو موافق ماندن وی نبود / به زودی قهرمان خواهیم شدبه گزارش خبرداغ به نقل از آنا،محمود خوردبین درباره نتایج درخشان پرسپولیس در لیگ برتر و احتمال قهرمانی زودتر از موعد این تیم اظهار داشت: «این حاصل اتحاد و یکدلی بود که در کل مجموعه پرسپولیس وجود داشت و با حمایت بسیار خوبی که تماشاگران داشتند به نتیجه نشست. ما مزد برتری که از همان اول داشتیم را گرفتیم و خوشبختانه با پیروزی برابر پیکان آماده برگزاری هر چه زودتر جشن قهرمانی هستیم.»

 

وی در خصوص فاصله زیاد تیم‌های استقلال و تراکتورسازی با پرسپولیس گفت: «حرفی در مورد تیم‌های دیگر ندارم. ما به نام هیچ حریفی توجه نداشتیم و از همان ابتدا سعی کردیم که به صدرجدول برسیم و بعد از آن هم به‌دنبال این بودیم که فاصله‌مان را با رقبا بیشتر کنیم. خوشبختانه فاصله لازم را با تیم‌های دیگر ایجاد کرده‌ایم و به زودی قهرمان خواهیم شد. مهم زحمات بازیکنان و کادرفنی تیم بود که ارزش‌های تیم را نشان داد و باعث درخشش دوباره نام پرسپولیس در فوتبال ایران شد.»

 

سرپرست تیم پرسپولیس درباره نتایج نه‌چندان جالب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و پایین آمدن شانس صعود این تیم به دور بعدی مسابقات بیان داشت: «نباید با یک شکست همه چیز را تمام شده دانست. پرسپولیس شایستگی‌های خود را در رقابت‌های این فصل نشان داده و هنوز سه بازی باقیمانده که با کسب 9 امتیاز آن به صدر جدول هم می‌توان رسید. امیدوارم روز دوشنبه با حضور پرشور هواداران به برتری برابر الریان برسیم و بعد از آن تلاش کنیم تا به صدرجدول رقابت‌ها نیز صعود کنیم.»

 

او در مورد تمدید قرارداد مهدی طارمی و چند بازیکن تاثیرگذار دیگر تیم عنوان کرد: «مسئولان باشگاه شاکله اصلی تیم را با درخواست برانکو حفظ می‌کنند و تلاش می‌شود تا همه بازیکنان موثر تیم جدا نشوند.»

 

خوردبین درباره جدایی رامین رضاییان نیز بیان کرد: «من جزو کسانی بودم که تمایل داشتم تا رضاییان در تیم بماند اما تصمیم گیرنده اصلی در خصوص مسائل فنی سرمربی تیم است. رضاییان نتوانست خواسته‌‌های برانکو را را تامین کند و برای همین از پرسپولیس جدا می‌شود. کاری هم از دست من بر نمی‌آید.»

 

وی درباره مشکلات مالی که بازیکنان را به دردسر می‌اندازد، گفت: «خوشبختانه با حمایت‌های اسپانسر باشگاه و کمک‌های نقدی که هواداران داشتند، پرسپولیس مشکل مالی ندارد و بازیکنان و دیگر اعضای تیم نگرانی در این رابطه ندارند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: