کد خبر: ۷۱۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۳۲۳
دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان، ضمن تبریک سال جدید و تقارن آن با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، سال 1396 را سالی پرتلاش برای این بانک پیش بینی کرد.
سال 1396 سالی پرتلاش برای پست‌بانک‌ایران استبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: در این دیدار که با حضور اعضای هیأت‌مدیره، مدیران و کارکنان واحدهای ستادی، مشاوران و مدیریت‌های شعب مناطق استان تهران، جمعی از بازنشستگان و سایر میهمانان برگزار شد وی با توجه به نامگذاری سال جدید بعنوان "اقتصاد مقاومتی؛ تولید، اشتغال" از سوی مقام معظم رهبری و نقش پست‌بانک‌ایران در تحقق آن بویژه در مناطق روستائی، تلاش مجموعه همکاران درسطح کشور را در تأمین مالی فعالیت‌های خرد و کوچک اشتغالزائی در مناطق مذکور را خواستار شد.
وی با اشاره به توفیقات سال1395 در تغییر مأموریت بانک بعنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ارتباطات کشور و همچنین تصویب افزایش سرمایه بانک در بودجه سال 1396 کل کشور و سایر اقدامات از مجموعه اقدامات و تلاش‌های اعضای هیأت‌مدیره، مدیران و کارکنان بانک در حوزه‌های اجرا و ستاد تقدیر نمود.
فرحی درپایان با اشاره به اولویت‌های بانک درسال جاری بر تحقق افزایش سرمایه، تعمیق بانکداری توسعه‌ای و تخصصی، وصول مطالبات بانک و تعدیل نسبت آن به 5درصد، تعمیق و بهره‌برداری کامل از Core جدید بانک، توسعه منابع انسانی و رسیدگی به وضعیت شعب و باجه‌های بانک را از اولویت‌های اصلی بانک دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: