کد خبر: ۷۱۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
تعداد بازدید: ۲۴۸
دیدار نوروزی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور مرتضی اکبري مديرعامل، محسن پدرام رئيس هيات مديره و توكلي عضو هيات مديره، روساي ادارات مركزي و جمعي از مسئولين شعب و دواير ستادي در ساختمان مركزي بانك برگزار شد.
دیدار نوروزی کارکنان ستاد مرکزی و مدیريت استان تهران با مديرعامل و اعضاي هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايرانبه گزارش  خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضي اکبري ضمن ارزشمند برشمردن حضور همکاران جوان و متخصص در بانک قرض الحسنه مهر ايران بيان داشت: اميدوارم كه سال ۹۶ براي تمامي مردم ايران به ويژه همكارانم در بانك، سالي پر از خير و بركت، سلامتي و شادكامي باشد و در سال جديد خداوند بهترين ها را براي شما عزيزان مقدر نمايد.
وی زحمات کارکنان در راستای تحقق اهداف و برنامه های بانک در سال ۹۵ را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بانک قرض الحسنه مهر ايران، مجموعه اي نوپا و در حال رشد است كه خوشبختانه در روند و مسيري بسيار مثبت و ارزشمند قرار دارد.
اکبری با اشاره به شکل گیری شخصیت اصلي بانک اظهارداشت: مديران قبلي اين مجموعه براي تشکيل ساختار بانك زحمات زيادي را متحمل شده اند كه جاي تشكر و قدرداني دارد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در رابطه با رشد ۳۸ درصدی منابع قرض الحسنه بانک در سال ۹۵ تصریح کرد: اين رشد نتيجه زحمات تمامي مديران استان ها و همکارانمان در سراسر كشور مي باشد و انتظار است كه اين روند رو به رشد منابع و ساير شاخص ها در سال ۹۶ نيز با همت و همدلي همه همكاران ادامه پيدا كند.
در پایان، اکبری مدیرعامل بانک به همراه پدرام رئیس هيات مديره و توکلي عضو هيات مديره، ضمن تبريک عيد نوروز ۹۶ به تك تك كاركنان، براي آنان توفيق روز افزون همراه با عزت و سربلندي آرزو كرده و از زحمات همكاران قدرداني نمودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: