کد خبر: ۷۱۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
تعداد بازدید: ۸۴۵
بنابر اعلام مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران، قدرت زمین‌لرزه‌ای که دقایقی پیش مشهد را لرزاند، 6 ریشتر و در عمق 10 کیلومتری زمین اعلام شده است.
قدرت زمین‌لرزه مشهد ۶ ریشتر اعلام شد/ قطع تلفن، موبایل و وسایل ارتباطی در مناطق زلزله زده/ مردم به خیابان‌ها پناه برده‌اند/ ثبت سومین پس لرزه زلزله خراسان رضوی با بزرگی 4.4/حداقل در هفته پیش رو پس لرزه ها ادامه داردزلزله ای محسوس ساعت 10 و 40 دقیقه پیش از ظهر چهارشنبه مشهد را لرزاند.
 
به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، بنابر اعلام مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران، قدرت زمین‌لرزه‌ای که دقایقی پیش مشهد را لرزاند، 6 ریشتر و در عمق 10 کیلومتری زمین اعلام شده است.

مرکز این زمین‌لرزه، سفید سنگ خراسان رضوی بوده است. 
 
سایت زلزله نگاری آمریکا قدرت زلزله در مشهد را ۶.۱ نیز اعلام کرد .
 
پس از زمین‌لرزه ۶ ریشتری در مشهد ۵ پس‌لرزه به قدرت‌های ۴.۷ ریشتر، ۴ ریشتر، ۳.۶ ریشتر، ۴.۴ ریشتر و ۳.۷ ریشتر تاکنون به وقوع پیوسته است.
 
ثبت سومین پس لرزه زلزله خراسان رضوی با بزرگی 4.4/معاون عملیات امدادو نجات هلال احمر:هماهنگی با فرودگاه  مهرآبادجهت اعزام احتمالی نیرو و اقلام زیستی/ ‎زارع،استاد پژوهشگاه زلزله:مرکز زمین لرزه 86 کیلومتری جنوب شرق مشهد بوده/پیش بینی می‌شود حداقل در هفته پیش رو پس لرزه ها ادامه داشته باشد‎ 

به گزارش انتخاب ، شدت این زلزله که میزان آن هنوز اعلام نشده است به حدی بود که شهروندان مشهدی را ناگزیر از ترک ساختمانها کرد و گروهی از مردم وحشت‌زده به خیابان‌ها آمده‌اند.
 
تلفن، موبایل و وسایل ارتباطی در مناطق زلزه‌زده مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی قطع شده است .
 
بدنبال وقوع زلزله در مشهد ، ماموران ۴۸ ایستگاه آتش نشانی این کلانشهر به حالت آماده باش درآمدند و کلیه خودروهای عملیاتی به دستور معاونت عملیات این سازمان از آشیانه خارج و در حالت استند بای قرار گرفتند .
 
معاونت عملیات امداد و نجات هلال احمربا اشاره به زمین لرزه ٦ ریشتری در ساعت 10:39 امروز در خراسان رضوی گفت:
این زمین‌لرزه در عمق  ١٠ کیلومتری زمین رخ داده است.
این زمین‌لرزه در شهرستان فریمان – روستای سفید سنگ رخ داده است.
تیم‌های ارزیاب هلال احمر جهت انجام بررسی‌های لازم به منطقه مذکور اعزام شده‌اند. 
 
فوری/ قدرت زمین‌لرزه مشهد ۶ ریشتر اعلام شد/ تلفن، موبایل و وسایل ارتباطی در مناطق زلزله زده قطع شد
 
میزان شدت زلزله های اخیر در استان خراسان رضوی 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: