کد خبر: ۷۱۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۲۸۴
دادستان عمومی و انقلاب بوشهر از رفع تصرف یک هزار و ۶۰۴ هکتار از اراضی دولتی و ملی به ارزش هشت هزار میلیارد ریال در سال ۹۵ در سطح استان بوشهر خبر داد.
دادستان بوشهر جزییات رفع تصرف هزار هکتار از اراضی ملی در سال ۹۵ را تشریح کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی حسن پور  در تشریح عملکرد سال ۹۵ شورای حفظ حقوق بیت المال استان بوشهر  گفت:در سال گذشته حدود یک هزار و ۲۴ فقره پرونده در خصوص حفظ حقوق بیت المال در استان رسیدگی و ۷۸۵ فقره پرونده آن منجر به صدور حکم شد و ۴۷۵ نفر به عنوان متهم مورد تعقیب قرار گرفتند.

دادستان بوشهر افزود:از این میزان رفع تصرفات،۱۶۵ هکتار از اراضی دولتی در برازجان و ۱۲۷ هکتاردر بندر ریگ رفع تصرف شده است.

او همچنین از قلع و قمع ۱۲۸ واحد بنا و مستحدثات غیر مجاز در اراضی دولتی در سال گذشته خبر داد و گفت:همچنین ۵۵ مورد قلع و قمع بنا در اراضی تغییر کاربری داده شده با شکایت مدیریت امور اراضی استان بوشهر انجام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: