کد خبر: ۷۱۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۲۱۱
دروازه‌بان تیم فوتبال سیاه‌جامگان اطمینان دارد که این تیم مشهدی در لیگ برتر خواهند ماند.
از عملکردم در این فصل راضی هستم/ شک ندارم سیاه‌جامگان در لیگ برتر می‌ماندبه گزارش خبرداغ ، محمد ناصری در مورد شرایط فعلی سیاه‌جامگان و وضعیت خطرناک این تیم در جدول گفت: تیم ما در سه بازی اخیر نشان داد که متحول شده و از شرایط بد گذشته فاصله گرفته است. ما در دو بازی با پنالتی برد را از دست دادیم و شایستگی گرفتن امتیازهای بیشتری را داشتیم. امیدوارم در پنج بازی باقیمانده بدشانس نباشیم و نتایج خوبی بگیریم.

 

وی ادامه داد: شک نکنید که تیم ما در لیگ برتر می‌ماند و من با اطمینان این حرف را می‌زنم. فکر می‌کنم از بین ماشین‌سازی، صبا و سایپا دو تیم سقوط خواهند کرد، ولی تیم ما در لیگ می‌ماند. بازی بعدی هم برای ما بسیار مهم است و از هواداران می‌خواهم که برای حمایت از سیاه‌جامگان به ورزشگاه بیایند. امیدوارم استقلال خوزستان را شکست دهیم.

 

ناصری در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در این فصل راضی است، گفت: من به یکسری از هدف‌هایم رسیدم، هرچند که در چند بازی عملکرد خوبی نداشتم. البته باید بگویم که درمجموع از عملکردم راضی هستم و امیدوارم که در بازی‌های باقیمانده هم نمایش مؤثری داشته باشم.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: