کد خبر: ۷۱۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۳۸۲
در راستای رفاه حال مشتریان و کاربران سایت، بانک قرض الحسنه مهر ایران در اقدامي ديگر، نسبت به تغيير و به روزرساني وب سايت خود اقدام کرده است.
از پورتال جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران رونمایی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در نسخه جديد پورتال اين بانک، علاوه بر استفاده از آخرين تکنولوژي روز دنيا و طراحي RESPONSIVE براي استفاده در تمامي دستگاه هاي هوشمند، تجربه کاربري سايت بر اساس بازخورد كاربران بهينه شده و علاوه بر توجه جدي به موضوع امنيت، سادگي و سهولت استفاده در اولويت طراحي قرار داده شده است.
پورتال جدید بانک در مقایسه با سایت قبلی از طراحي بسيار به روز و زيباتري برخوردار است و کارايي و دسترسي به امکانات آن آسان تر مي باشد.
در طراحی این سایت، مشتریان و کاربران مي توانند همانند قبل از خدمات بانکداري الکترونيک استفاده كنند، ضمن اينكه در پورتال جديد امكاناتي نظير پيگيري تراكنشهاي ناموفق، نظرسنجي، جستجوي شعب بانك، انتقادات و پيشنهادات، تعيين شماره شبا و همچنين صفحه ويژه اخبار و گزارشات در نظر گرفته شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: