کد خبر: ۷۱۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۱۷۳
علی طبلشی طی مراسمی با حضور سليمان توکلي عضو هيات مديره و مجيد وکيل مشاور مديرعامل و رئيس اداره حوزه مديريت بانک قرض الحسنه مهر ايران به صورت رسمي به عنوان رئيس اداره پشتيباني معرفي شد.
برگزاری مراسم معارفه رئیس اداره پشتیبانی بانک قرض الحسنه مهر ايرانبه گزارش  خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در اين مراسم توکلي ضمن معرفي رئيس جديد اداره پشتيباني به اهميت جايگاه و نقش اساسي اين اداره در پيشبرد امور بانک اشاره نمود.
وی با توجه به وظایف این اداره در مدیريت و تدوين برنامه هاي راهبردي در امور مربوط به پشتيباني و خدمات، نظارت و کنترل بر عملکردهاي مديريت شعب پيرامون اموال منقول و غيرمنقول بانک، تهيه مقدمات تشکيل كميسيون معاملات و برگزاري مناقصات و مزايده ها و انعقاد قراردادها، تهيه و پشتيباني تجهيزات مورد نياز واحدهاي بانك و غيره، برنامه ريزي دقيق و منسجم دواير مختلف اين اداره را خواستار شد.
در ادامه، وکیل نیز انجام تغییر و تحولات را لازمه احياء و پويايي سازمان ها دانست و ضمن تقدير از زحمات و تلاش هاي قربي رئيس پيشين اداره پشتيباني، براي علي طبلشي آرزوي موفقيت نمود.
علی طبلشی نیز فرارسیدن نوروز و ايام بهار را تبريک گفت و بر ضرورت انجام کار گروهي و گسترش سطح تعاملات ميان تمامي همکاران اداره به منظور پيشبرد امور محوله تاکيد كرد.
در پایان این مراسم، حکم انتصاب علی طبلشی به عنوان رئيس جديد اداره پشتيباني که از سوي مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران صادر شده بود توسط سليمان توکلي به ايشان اهدا گرديد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: