کد خبر: ۷۱۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۲۹۱
طاهری خبر جدایی مدافع ملی پوش را تأیید کرد؛
در حالی که گفته می شد سرمربی پرسپولیس برای بازگشت بازیکن جنجالی به تیم چراغ سبز نشان داده است اما آب پاکی را روی دست همه ریخت و اعلام کرد نیازی به او ندارد!
برخورد جالب برانکو با رضاییان و تصمیم جنجالیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،برانکو ایوانکوویچ امروز برای شرکت در جلسه هیئت مدیره به دفتر باشگاه پرسپولیس رفته بود که در این محل با رامین رضاییان برخورد کرد که آمده بود تکلیفش را روشن کند.

 

برانکو برخورد ریلکس و راحتی با رضاییان داشت و حتی با او دست داد و عید نوروز را هم به این بازیکن تبریک گفت اما در گفتگو با اعضای هیئت مدیره و علی اکبر طاهری و به رغم اصرار آنها راضی به بخشیدن رضاییان نشد.

 

طاهری هم روز گذشته این خبر را تأیید کرد و گفت که جدایی رضاییان حتمی است و او باید تیم بعدی اش را برای مذاکره با پرسپولیس معرفی کند.

 

از دو تیم صنعتی به عنوان مقصد بعدی رضاییان یاد می شود. البته گفته می شود این احتمال هم وجود دارد که رضاییان فصل آینده را در لیگ ستارگان قطر توپ بزند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: