کد خبر: ۷۱۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۱۹۷
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس خبر داد؛
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در پرونده قاچاقچی گردوی خارجی در تعزیرات حکومتی به ضبط محموله و پرداخت ۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.
محکومیت ۱۵ میلیاردی قاچاقچیان کالا در فارسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی مبشری  گفت: شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز فارس پس از رسیدگی به پرونده قاچاق مقدار قابل توجهی پوشاک و دریافت استعلام از گمرک، تخلف را محرز اعلام و متهم را به ضبط محموله و پرداخت ۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: در پرونده دیگری قاچاقچی گردوی خارجی در تعزیرات حکومتی به ضبط محموله و پرداخت ۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

بنا به گفته مبشری حکم به ضبط محموله گوشی تلفن همراه و پرداخت ۳ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت نیز برای متهم یک پرونده قاچاق صادر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: