کد خبر: ۷۱۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۵۷۳
عرضه گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس 8 آغاز شده اما این گوشی در کشور های مختلف چه قیمتی دارد؟
گلکسی اس ۸ با چه قیمتی در کشور های مختلف عرضه می شود؟به گزارش خبرداغ ، کاربران آمریکایی که پرچم‌دار 2017 سامسونگ را خریداری کنند از تخفیف و اشانتیون برخوردار می‌شوند.

هدست واقعیت مجازی گی یر سامسونگ و موشن کنترلر اشانتیون همراه با گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس است که کاربرانی که زودتر محصول را خریداری کنند آن را دریافت می‌کنند و همچنین زودتر از بقیه گوشی خود را می‌گیرند.

در امریکا اپراتور MetroPCS مدل اس 8 را ارزان‌تر از بقیه و به قیمت 729 دلار می‌فروشد و ورایزون نیز مدل اس 8 پلاس را 840 دلار (با اسپیکر هارمن کاردون و حافظه جانبی میکرو اس دی 256 گیگی) عرضه می‌کند که ارزان‌ترین آپشن در امریکا است.

اما در اروپا آمازون آلمان گوشی اس 8 به قیمت 800 یورو و گوشی اس 8 پلاس را 900 یورو می‌فروشد. در انگلیس نیز شارژر بی‌سیم، کابل یو اس بی تایپ سی و 20 پوند وچر برای خرید کیس مخصوص همراه گوشی داده می‌شود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: