کد خبر: ۷۱۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۹۹
آتش سوزی یک تالار عروسی در جاده آمل به بابل ۱۰ نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.
مجروح شدن 10 نفر در آتش سوزی تالار عروسیبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: آتش سوزی یک تالار عروسی در جاده آمل به بابل ۱۰ نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

زکریا اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران، گفت: این حادثه ساعت ۲۳:۲۳ دقیقه دیشب در یک تالار عروسی در جاده آمل به بابل در منطقه درویش خیل اتفاق افتاد، که ۸ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در این آتش سوزی ۱۰ نفر به دلیل استنشاق دود برخاسته از قسمت زیرزمین به طبقات فوقانی دچار تنگی نفس و مشکلات تنفسی شدند که ۸ نفر از مصدومان به بیمارستانهای امام رضا و ۱۷ شهریور آمل منتقل و ۲ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران گفت: در دقایق اولیه بروز این حادثه دکتر یحیی صالح طبری رئیس این مرکز برای بررسی موضوع و مدیریت در صحنه حادثه و همچنین نقل و انتقال سریع مصدومان، در محل حادثه حاضر شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: