کد خبر: ۷۱۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۸۹
سخنگوی اورژانس مازندران، گفت: با اقدام سریع و به موقع تیم اورژانس مرد ۵۰ ساله در مجتمع پرشیا بابلسر به زندگی بازگشت.
نجات مصدوم ۵۰ ساله‌ بابلسری با تلاش اورژانسبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،«زکریا اشکپور»، اظهار کرد: در ساعت ۱۲ و ۵۴ دقیقه دیروز(دوشنبه ۷ فروردین‌ماه)، موردی از بروز حالت تشنج به مرکز ارتباطات اورژانس استان مازندران اعلام شد و بلافاصله همکاران پایگاه اورژانس بابلسر به محل حادثه واقع در مجتمع پرشیا، این شهرستان اعزام شدند.

وی افزود: مصدوم مرد ۵۰ ساله بود با سابقه مشکلات قلبی و مصرف دارو به محض ورود همکاران به داخل منزل دچار ایست قلبی و تنفسی شد و تیم اورژانس بلافاصله وارد عمل شدند و با ماساژ قلبی و برقراری راه هوایی از طریق لوله‌گذاری در نای و استفاده از دستگاه AED و تجویز داروهای مورد نیاز با مشورت پزشک ارتباطات اقدام به انجام احیاء قلبی ریوی پیشرفته کردند.

سخنگوی اورژانس مازندران، یادآور شد: خوشبختانه با انجام احیا بیمار مذکور دارای ضربان قلب و تنفس شد و به بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار منتقل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: