کد خبر: ۷۱۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۹
از آغاز تعطیلات نوروزی تا به امروز؛
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: 90 مورد حادثه از آغاز تعطیلات نوروزی تا به امروز در این استان رخ داده که توسط نیروهای امدادی امدادرسانی شدند.
90 مورد حادثه در محورهای قزوین رخ داده استبه گزارش خبرداغ،حکمت‌الله هاشمی در قزوین اظهار داشت: از تاریخ 25 اسفندماه سال گذشته تا ششم فروردین ماه سال جاری، 90 مورد حادثه رخ داده است که نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر استان قزوین در این حوادث حضور داشته و امدادرسانی کرده‌اند.

 

وی افزود: هشت مورد مأموریت در برف و کولاک، 54 مورد جاده ای، 18 مورد خدمات حضوری، یک مورد زلزله، یک مورد سیل و آب گرفتگی، چهار مورد شهری، سه مورد صنعتی و کارگاهی و یک مورد هم خدمات در کوهستان توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ارائه شده است.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین مجموع نجات یافتگان افراد توسط نیروهای امدادی را 67 نفر برشمرد و ادامه داد: از این آمار، 55 نفر به مراکز درمانی منتقل و 12 نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

هاشمی عنوان کرد: در مجموع نجات یافتگان، 57 نفر در حوادث جاده‌ای(46 نفر به مراکز درمانی منتقل و 11 نفر به صورت سرپایی درمان شدند)، پنج نفر در خدمات حضوری، یک نفر در حوزه شهری، سه نفر در بخش کارگاهی و صنعتی و یک نفر هم در کوهستان از خدمات نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر استان قزوین بهره‌مند شده‌اند.

 

این مسؤول خاطرنشان کرد: مجموع افراد اسکان یافته در پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین برابر 54 نفر بوده بوده که آمار خدمات ارائه شده توسط نیروهای امدادی در این بخش به صورت 39 نفر در برف و کولاک و 15 نفر در خدمات حضوری است.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین با بیان اینکه مجموع تیم‌های عملیاتی اعزام شده شامل 115 تیم، نیروهای عملیاتی 291 نفر بوده است، تصریح کرد: آمبولانس اعزام شده هم برابر 89 دستگاه و مجموع عملیات رهاسازی شده برابر 19 مورد بوده است.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: