کد خبر: ۷۱۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۱۶۰
مشکلات مالی برطرف نشده؛
مشکلات مالی باشگاه استقلال هنوز هم برطرف نشده و بازیکنان در جلسه ای درباره موضوع اعتصاب تصمیم خواهند گرفت.
خبرهای نگران کننده درباره استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین،مشکلات مالی پیرامون باشگاه استقلال ادامه دار شده و هنوز تکلیف آینده بازیکنان از این نظر به طور کامل مشخص نیست.

 

استقلالی‌ها طی هفته‌های اخیر دست به اعتصاب تمرینات زدند. با این حساب اما در دیدار مقابل سایپا در لیگ و لوکوموتیو در آسیا موفق به پیروزی شدند و اعتصاب بازیکنان تاثیری روی نتیجه‌گیری استقلال نداشته است.

 

اما به هر حال فضای اطراف باشگاه خیلی آرام نیست و در حالی که قرار بود دوشنبه و پیش از بازی مقابل لوکوموتیو بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود، این اتفاق به چهارشنبه موکول شد. در حالی که این وعده دیروز هم عملی نشد.

 

در همین رابطه بازیکنان استقلال قرار است امروز هم پیش از تمرین جلسه‌ای داشته باشند و بین خودشان این موضوع را نهایی کنند که آیا همچنان باید اعتصاب تمرینات را ادامه دهند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: