کد خبر: ۷۱۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۳۷۴
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی از سرقت مسلحانه از بانک انصار شعبه شهر آشخانه در شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی خبر داد.
سرقت مسلحانه از یک بانک در خراسان شمالی / دزدها 38 میلیون تومان پول نقد برداشتند و فرار کردند
به گزارش خبرداغ ، محمد تقی ایرانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: در این اقدام مسلحانه، 38 میلیون و 150 هزار تومان وجه نقد از گیشه بانک از سوی فردی مسلح به سرقت رفته است. 

وی با بیان اینکه سرقت مسلحانه با یک دستگاه موتورسیکلت صورت گرفته، افزود: سارق پس از ورود به بانک وجوه نقد را از پیشخوان ها جمع آوری و بدون تیراندازی متواری شده است.

به گفته وی ، نیروهای انتظامی بلافاصله در محل حاضر شده و اقدامات امنیتی و بازرسی ها را برای دستگیری این سارق مسلح آغاز کرده اند. 

سال گذشته نیز 4 سارق از یک طلافروشی در شهر آشخانه مرکز شهرستان مانه و سملقان سرقت کردند که پس از چند روز دستگیر و به پرونده انها در محاکم قضایی رسیدگی شد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: