کد خبر: ۷۱۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۱۹۸
با مصاحبه علیه مدیران باشگاه رخ داد؛
بازیکنان استقلال در هفته ای که گذشت، از یک خط قرمز بزرگ، عبور کردند و باید منتظر عواقب آن باشند.
عبور استقلالی ها از خط قرمز قرارداد خود!به گزارش خبرداغ به نقل از خبر ورزشی،در قرارداد بازیکنان استقلال بندی وجود داشت که صراحتا می گوید آنها به هیچ عنوان حق ندارند علیه ارکان مدیریتی و سرپرستی باشگاه مصاحبه ای انجام بدهند و این در حالی است که استقلالی ها تن به چنین کاری داده اند.

 

نیمی از بازیکنان آبی پوش پایتخت، مصاحبه های نسبتا تند و همراه با گلایه ای علیه اعضای هیئت مدیره انجام داده اند که این موضوع به مثابه زیر پا گذاشتن مفاد قراردادشان و همچنین عبور از خط قرمزهاست.

 

مدیران باشگاه استقلال قصد دارند به زودی و بر مبنای همین بندی که در قرارداد بازیکنان گنجانده شده، آنها را به شدت تنبیه کنند تا برای سایرین درس عبرتی شود و دیگر هیچ کس، علیه ارکان مدیریتی استقلال صحبتی نکند.

 

هر چند به طور کلی عملکرد برخی مدیران استقلال آن قدر ضعیف بوده که احتیاجی هم به انتقاد مستقیم نیست و همه اهالی فوتبال متوجه ماجرا شده اند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: