کد خبر: ۷۱۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۲۴۳
قربانی در تذکر آیین‌نامه‌ای:
عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان در تذکری با استناد به ماده ۷۹ آیین‌نامه داخلی نسبت به تذکر صبح امروز نماینده اصولگرای ارومیه درمورد تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت واکنش نشان داد.
اعضای کمیسیون بهداشت هیچ‌گونه دینی به احدالناسی از مدیران اجرایی ندارندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدحسین قربانی در جریان نشست علنی امروز مجلس در تذکری با استناد به ماده ۷۹ ‌پور  آیین‌نامه داخلی مجلس در واکنش به تذکر صبح امروز نادر قاضی‌پور اعلام کرد: این چندمین بار است که علیه جامعه پزشکی و به‌ویژه کمیسیون بهداشت بحث‌های مطرح می‌شود.

او گفت: اعضای کمیسیون بهداشت هیچگونه دینی به احدالناسی از مدیران اجرایی نداشته و با شفافیت، رسالتی که بر دوش دارند، پیگیری می‌کنند و به سوگندی که یاد کرده‌اند، وفادار هستند.

عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون سه مورد تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت و درمان ارائه شده که کمیسیون بهداشت و درمان تدبیر کرد و این سه موضوع که مربوط به دستگاه بود و بسیاری از متقاضیان این تفحص‌ها نیز مشترک بودند، اجماع شود.

نماینده اصولگرای آستانه اشرفیه خاطرنشان کرد: برخی از آقایان درخواست ماده ۲۳۶ کرده بودند که این درخواست نیز با قاطعیت در کمیسیون رد شد.

علی لاریجانی نیز در واکنش به این تذکر ماده ۷۹ ای اعلام کرد: به هر حال نظر نهایی تان را به هیات رییسه اعلام کنید تا تصمیم گیری کنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: