کد خبر: ۷۱۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۳۳۵
با حضور جهانگیری و اژه‌ای؛
دقایقی پیش با حضور معاونان اول قوای مجریه و قضاییه آغاز شد.
نخستین همایش ملی به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نخستین همایش ملی صبر با حضور اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رییس جمهور، حجت‌الاسلام  محسنی اژه‌ای معاون اول قوه‌قضاییه و حجت‌الاسلام صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه و برخی دیگر از مسئولان قضایی در سالن اجلاس سران آغاز شد.

در این همایش از بانیان صلح، نیروهای داوطلب انسان‌دوست و خیر مردمی  که به حل منازعات  و توسعه صلح در سراسر کشور  کمک می‌کنند، تجلیل و از صاحبان صبر که از حقوق  خود با نگاه عفو و بخشایش گذر کرده‌ و از قصاص نفس یا قصاص عضو گذشت کرده‌اند، به عنوان الگوهای صبر و روحیه رحمانی اسلام قدردانی خواهد شد.

همچنین از قضاتی که با صدور آرای نوین و فرهنگی برای محرمان فاقد سابقه به تلطیف و فرهنگ سازی فضای مجازات اقدام کرده و یا قضاتی که درصد بالایی از پرونده‌های ارجاعی را به مصالحه ختم کرده‌اند، به عنوان مروجان صبر قدر دانی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: