کد خبر: ۷۱۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۶۳۳
حمید بقایی مدعی شد که در صورت رئیس‌جمهور شدن، مبلغ یارانه‌ها را به ۲۵۰ هزار تومان خواهد رساند.
 حمید بقایی که قصد دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ کاندیدا شود امروز (دوشنبه) در نشستی اعلام کرد: یارانه را در گام اول ۱۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، در گام دوم تا ۲۰۰ هزار تومان و در گام سوم به ۲۵۰ هزار تومان می‌رسانم.

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، وی مبلغ یارانه قابل پرداخت در شرایط فعلی در گام اول را ۱۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد.

بقایی همچنین از اجرای طرح بیمه بازنشستگی زنان خانه‌دار در صورت پیروزی در انتخابات خبر داد.

بقایی: یارانه‌ نقدی را به ۲۵۰ هزار تومان می‌رسانم/قالیباف: می‌توان یارانه نقدی را تا سه برابر افزایش داد

قالیباف: می‌توان یارانه نقدی را تا سه برابر افزایش داد

در همین حال، شهردار تهران نیز گفته است: معتقدم با مدیریت بهینه منابع مالی و هزینه های دولت می توان یارانه نقدی را تا سه برابر افزایش داد. 

محمدباقر قالیباف در بخشی از مصاحبه تفصیلی خود با سالنامه همشهری گفته است: ارزش یارانه‌ای که در سال 89 به مردم داده شد، الان در آستانه سال 96 به یک سوم کاهش پیدا کرده ‌در حالی که هزینه‌ها سرسام‌آور شده. مردم حق دارند بگویند که حداقل باید ارزش یارانه نقدی مطابق با تورم افزایش پیدا می‌کرد و من معتقدم با مدیریت بهینه منابع مالی و هزینه‌های دولت می توان یارانه نقدی را تا سه برابر افزایش داد.ممکن است بگویند که الان پول نداریم؛ بله‌، چون درست مدیریت نکرده ایم چون در اقتصاد به شیوه منتظران منفعل عمل کرده ایم؛ زلف همه معضلات را به حل و فصل چالش های بین المللی گره زدیم و سفره دولت را از سفره مردم بزرگتر کردیم. من معتقدم بیشتر از آن که باید به فکر بردن نفت بر سر سفره مردم باشیم باید به فکر حذف نفت از سفره دولت باشیم. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
0
یاد جناب آقای کروبی به خیر ایشان برای اولین بار درایران گفتند به هرنفر ایرانی 50000تومان می دهم وبازهم یادش به خیر همه خندیدند جز عاقلان که بابا مگر می شود ؟...
جناب آقای قالیباف اگرشماهم مثل دیگران جهت دادن یارانه ودر لفافه ی آن خوردن لوپ لوپ اطرافیانت 3000/5000/16000/میلیاردتومانی متل رئیس جمهورهای (ما انتخاب کرده ی )گذشته وحال پابه عرصه ی این کشور 18000ساله گذاشته ای لطفا خود راخراب نکن . اما اگربرای کا بصورت بسیجی وار و جهادی به میدان می آیی بسم الله...
ما دزد نمی خواهیم ما یارانه نمی خواهیم...
ما می خواهیم بدانیم که چرا باید ایران وارد کننده ی بنزین باشد.؟
وحراج کننده ی انواع سنگ معدنی وخا ک و معدن و غیره ...
لطفا درهمین جا برای من جواب بدهید . ما حامی توهستیم اگر جهادی و بسیج صفت باشی نه غیره.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: