کد خبر: ۷۱۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
تعداد بازدید: ۴۹۳
شرایط چهارماه پیش برای آن زمان و در پاسخ به سوالات آن مقطع بود/ الان شرایط فرق کرده است. خیلی وقت ها نمی شد مستقیم حرف زد.
احمدی نژاد: فعلا در انتخابات مستقیم وارد نمی شوم!، ولی بقیه دوستان که منعی ندارند / می خواستند یک عده را بیاورند و به اسم ما قالب کنند / سکوت کنم که کشور را دو دستی بدهند به آمریکا و مردم را له کنند؟ / سیلی های پی در پی من خواهد آمد / چه کسی تو را اینقدر پر رو کرده که این طور حرف می زنی؟ / سفرهای استانی را ادامه خواهم دادمحمود احمدی نژاد بار دیگر از دولت یازدهم و رئیس جمهور انتقاد کرد.

 گزیده سخنان احمدی نژاد در جمع شوراهای بازخوانی خط امام در زیر می آید:

شرایط چهارماه پیش برای آن زمان و در پاسخ به سوالات آن مقطع بود/ الان شرایط فرق کرده است. خیلی وقت ها نمی شد مستقیم حرف زد. 

۴ ماه پیش می خواستند یک عده را بیاورند و به اسم ما قالب کنند/ من خودم فعلا و البته فعلا در مقوله انتخابات مستقیم وارد نمی شوم ٬ ولی بقیه دوستان که منعی ندارند / به من گفتند تو خودت نباش ولی رایت را بیاور پشت سر ما باشد گفتم اصلا از این خبر ها نیست.

آقای بقایی انسان مومن، پاک، ولایی و خط امامی است/ اینکه رهبری عزیز فرمودند تو کاندیدا نشو معنی اش این نیست که من نسبت به انقلاب و وضعیت کشور بی تفاوت باشم و سکوت کنم. / سکوت کنم که کشور را دو دستی بدهند به آمریکا؟! سکوت کنم تا مردم را له کنند ؟!/ 

 رفقای من ، هم دوره ای های من، همسنگر های من ۳۰ سال پیش شهید شدند ، من ۳۰ سال اضافی زندگی کرده ام. جانمان فدای این انقلاب /  نحوه ورود به انتخابات توسط شوراها را به خود شوراها می سپارم اما اگر قرار شد کار انتخاباتی شود و از کسی حمایت کنند همه نروند و دو سه نفر بمانند . /آبان ماه میخواستند چند نفر را به نام ما در انتخابات پیش رو غالب کنند اما بنده از طراحیشان مطلع بودم/ میگفتند از اینها حمایت کن که من پاسخ دادم هرگز از اینها حمایت نخواهم کرد ٬ اما معتقدم شرایط امروز با آن زمان فرق کرده است/ البته این نظرات اصلا به معنای نقض حرفهای گذشته نیست، بنده گفته بودم مستقیما وارد انتخابات نخواهم شد و از کسی حمایت نخواهم کرد اما هیچ کس نمی تواند در انتخابات و سایر مقاطع نسبت به سرنوشت ملت بی تفاوت و تماشاچی باشد و کشور را دو دستی تقدیم دشمنان ملت کند/
 
سکوت بنده ادامه نخواهد داشت و به اتهاماتی که متوجه عملکرد دو دولت نهم و دهم شد پاسخ های کوبنده و پی در پی خواهم داد/ ما با صدایی رسا و بلند می گوییم به هیچ یک از دو جریان سیاسی کشور وابستگی نداریم/ اگر به گروهها و شخصیت های سیاسی وابسته باشیم نمی توانیم در جهت خواسته های‌ مردم حرکت کنیم/ سکوت ما به معنی بی توجهی به مسائل نیست. مملکت را بکنند توی حلقوم آمریکا و ما نگاه کنیم ؟! مردم را له کنند؟! ثروت های ملت را بالا بکشند؟! شوخی نداریم در این مسائل ... 

به فضل الهی ، به وقتش سیلی های پی در پی خواهد آمد. خیال می کنند ملت مرده است و کسی پیدا نمی شود جواب اینها را بدهد ؟ / چه کسی تو را اینقدر پر رو کرده که راجع به ملت ایران این طور حرف می زنی ؟ انگار به دیوار سفت نخوردی ( #خنده_حضار) /

انتخابات می تواند به فرصتی برای تبیین مبانی انقلاب تبدیل شود. گفتیم کار تبیینی را به انتخابات گره نزنید ولی معنی اش این نیست که انتخابات بی اهمیت است. برخی تشخیص می دهند که انتخابات هم نیاز است ورود کنند ، چه اشکالی دارد؟ دوستانی که می خواهند وارد کار انتخاباتی شوند ، ورود کنند ، استعفای کتبی هم نیاز نیست/ به فضل الهی سفرهای استانی را با هدف #تبیین پس از ایام نوروز ادامه خواهیم داد .
منبع: انتخاب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
0
اگر سکوت کنی مملکت به سرانجام میرسد تو که خرمن سوخته تحویل دادی اقای مختلس المختلسون خجالت بکشید دست از سر مردم بردارید عوام قریبی هم حدی دارد رفیقان نزدیک شما از زندان ازاد نشده اند که وارد انتخابات شوند انها لیاقت نماینه مردم را ندارند شما را برای تخریب گروه هاشمی وارد انتخابات کردند وهزینه سنگینی به کشور ومردم ایران تحمیل کردید خدا نابودت کند که ایران را نابودکردی با دارو دسته چماق دارت برین گم شین .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
0
انتخاب احمدی نژاد در دو دوره چهار ساله بعلت داشتن روحیه انتحاری و تخریب گرانه او و تیمس بود برای کنار زدن گروه رقیب اما این انتخاب که همان رنگ کردن گنجشک بجای قناری بود کاری نابجا و ننگین و غیر عقلایی بود وهزینه سنگینی برای کشور ببار اورد وتا جایی پیش رفت که مملکت را بپرت گاه کشانیدو نابود کرد خرمن سوخته تحویل داد و خودش هم دچار توهم شده و با وجود اینکه که از رهبر نظام هم تو دهنی خورده اما باز دست بردار نیست و تنها راه محاکمه و مجازات اوست تا دیر نشده دستگاه قضا اقدام کند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
0
با وجود اینکه از رهبری تو دهنی خورده باز هوای انتخابات بسرش زده وای از این همه حماقت که دارد ((((مستقیم و رو در رو واضح و روشن از انتخابات بیرون انداخته شده ای ))))رو که رو نسیت سنگ پای قزوینه .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
0
سلام عرض میکنم خدمت آقای احمدی نژاد میخواستم به عرض جنابعالی برسانم که این مردم کم از دست شما و دوستانتان مصیبت نکشیدند .مردم ایران مردم صلح دوستی هستند و ما نمیخواهیم با دنیا جنگ کنیم پس نیازی به وجود شما و همفکران جنابعالی نیست .انشاله که سالم و موفق باشید
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
0
درود بر احمدی نژاد تدبیر و امید را دیدیم هسته ای پر پر و رکود بیکاری غارت ذخیره فرهنگیان و حقوق های نجومی و پر کردن قلب اراک با بتن و از بین بردن ۱۳۰ تن اب سنگین و نابودی ۳۰۰ کیلو اورانیم ۲۰ درصد رو دست خوردن از کد خدا و تورم و .....
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: